avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1107 soluții astăzi
LIVE, ACUM (319 PARTICIPANȚI) Formarea angajaților și responsabilitățile SSM ale angajatorului: Cum să te conformezi efectiv și să eviți sancțiunile ITM
Accesează live evenimentul
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Mostenirea debitelor
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Mostenirea debitelor

Tatal meu a decedat in octombrie 2013, iar ulterior a avut loc succesiunea.
am mostenit apartamentul sau si vehicolul, pe care le-am instrainat ulterior.
Am procedat la incetarea tuturor contractelor de consum odata cu vanzarea apartamentului.
In ce priveste contractual cu UPC, am fost la ghiseul din cartier, am prezentat situatia si mi s-a spus "uitati, am incetat contractual, am rugamintea numai sa-=mi transmiteti pe mail copia scanata a certificatului de deces" - ceea ce am si facut. ulterior. Numai ca peste cateva luni, persoana care a cumparat apartamentul mi-a dat un plic de la UPC, cam la un 7 luni dupa ce achitasem tot si depusesem certificatul, in plic fiind o fatura cu valoare mare, pentru cateva luni (in jur de 350 lei). am fost la UPC, am depus la alta angajata o alta copie dupa certificatul de deces, am platit, desi tata era decedat. Am cerut un numar de inregistrare, ceva, care sa ateste ca de data asta au incetat contractual. in schimb, mi-au aratat un ecran de PC, spunandu-mi ca nu au in procedure sa dea vre-un numar si m-au asigurat ca au incetat contractul. Ok, bune si frumoase, nu am mai primit nimic, numai ca, peste cateva luni m-am trezit cu telefon de la o firma de creante, cernadu-mi-l pe tata la telefon (eu eram contactul ptr. tata care era batran si bolnav). am explicat toata situatia si au parut foarte intelegatori la telefon. Telefonul s-a repetat peste alte cateva luni. Am repetat explicatia, le-am spus ca tata nu poate privi la televizor de pe lumea cealalta. ca suntem o familie consummator de buna credinta si ca se poate verifica ca nu am avut macar o intarziere in plati vreodata, si eu personal am contract la ei si nu intarzii niciodata. Pe 13.08.2015 am primit un mail de la eos, "Buna ziua stimate domn / stimata doamna
Va contactam in vederea rezolvarii imediate a unei situatii confidentiale care va implica in mod direct.
Sunati in termen de maxim 48 de ore de la primirea acestui mesaj la numarul de telefon 0213055488 pentru a lua legatura cu consultantul care se ocupa de situatia dumneavoastra". Ce vina am eu ca niste functionari nu si-au facut datoria cum trebuie? Ce vina am ca trebuie mereu sa privesc la certificatul de deces pe care sa-l tot scanez sa-l trimit? eu nu vreau sa mai platesc nimic, nu este correct! va rog sa ma sfatuiti cum sa procedez absolut legal in acest sens. multumesc, Roxana
O notificare catre UPC , trimisa prin posta (plic cu valoare declarata si confirmare de primire) prin care le aratati situatia, le solicitati un raspuns celor ce le comunicati; cu avertismentul ca in caz contrar, ii veti actiona in instanta si le veti solicita daune.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reziliezi contractul cu furnizor servicii cablu si dupa 5 luni ajungi la recuperatori... ContSters140943 ContSters140943 Buna ziua, Pe scurt acum 3 ani am incheiat un contract cu UPC pt furnizarea serviciilor de internet. Pe la mijlocul lunii noiembrie m-am dus la casierie sa ... (vezi toată discuția)
Buna, abonament de telekom, inchis, ultima factura se pare ca ... Virgil1982 Virgil1982 Buna, Abonament de Telekom, inchis, ultima factura se pare ca nu a fost platita. Titular abonament decedat - eu fiind fiul. Dupa 1,5 ani firma de recuperare ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract romtelecom, titular decedat dan_xcm dan_xcm Buna ziua, Titularul contractului Romtelecom a decedat in 2009, am pastrat abonamentul platind la zi abonamentul. Zilele trecute am decis ca doresc sa ... (vezi toată discuția)