Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
In data de 21.09.2015 am trimis prin anuntul postat pe siteul X, un colet.
Cei de la curierat au pierdut AWB-ul coletului si au livrat din greseala coletul altei persoane. Au recuperat coletul dupa 2 saptamani, timp in care am facut sesizari atat scrise cat si telefonice atat la firma de curierat cat si pe site-ul X.
Dupa recuperarea coletului de la clientul unde a fost livrat din greseala, au incercat sa il livreze timp de 3 saptamani destinatarului real, dar nu au reusit.
Dupa 5 saptamani de la trimiterea sa coletul mi-a fost returnat. Am refuzat returul coletului deoarece produsul din pachet e rupt si facut ferfenita datorita plimbarii de colo-colo si manipularii defectuoase, timp de 5 saptamani de catre agentii firmei de curierat.
Prin urmare, am solicit sa fiu despagubita in cel mai scurt timp posibil, avand in vedere ca au trecut deja mai bine de 5 saptamani de cand coletul a fost preluat de catre agentul curierului. Am incercat sa dau de persoana care se ocupa de sesizarea mea, dar e tot timpul in pauza de masa si-mi transmite ca ma va contacta, insa nimic.
Ce-i de facut? Vreau sa-mi dea banii cuveniti, atat. Mi-au facut praf produsul din vina lor.