avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 657 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Echivalare diploma de absolvire
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Echivalare diploma de absolvire

Buna ziua. Am absolvit in anul 2000 Colegiul universitar cu durata de 3 ani, specializarea Tehnologie informatica si lucrez ca profesor de TIC la o scoala gimnaziala. Va rog frumos sa imi spuneti care sunt conditiile pentru echivalarea studiilor la nivel de licenta, in cazul meu? Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 13:23, 21 Noiembrie 2015
Vedeti Ordinul nr.5553 din 7 octombrie 2011 pentru aprobarea Metodologiei privind echivalarea pe baza ECTS/SECT a învătământului universitar de scurtă durată, realiz
at prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durată de 3 ani, cu ciclul I de studii universitare de licentă, pentru cadrele didactice din învătământul preuniversitar
[ link extern ]

Vedeti si Ordinul nr. 5480/2015 pentru aprobarea Calendarului activităţilor prevăzute în Metodologia privind echivalarea pe baza ECTS/SECT a învăţământului universitar de scurtă durată, realizat prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durată de 3 ani, cu ciclul I de studii universitare de licenţă, pentru cadrele didactice din învăţământul preuniversitar, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.553/2011, sesiunea 2015-2016
[ link extern ] -
Ultima modificare: Sâmbătă, 21 Noiembrie 2015
Cornel Vasile, Consilier juridic

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Continuare studii Corina Cristescu Corina Cristescu Sunt absolventa a Facultatii de chimie ,specializare chimie/fizica cu durata de 3ani.As dori continuare de studii sa devin profesor I. Ce trebuie sa fac?Am ... (vezi toată discuția)