avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 496 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... incadrare transa de vechime in invatamant
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

incadrare transa de vechime in invatamant

se poate sa aflu care este incadrarea corecta in invatamnt a unui personal didactic care a fost angajat la 1 oct. 2004, si care in 5. ian 2010 a intrat in craestera copilului pana in data de 9.noiembrie 2013, fiind cu doi copii, si cu grad didactic definitivat.
Sunt profesor la doua scoli diferite unde sunt incadrata diferit la transa de vechime.....la una 6-10 ani si la cealalta 10-14 ani , desi la prima scoala am facut cerere de trecere la urmatoarea transa de vechime............
Cel mai recent răspuns: abagnes , utilizator 17:46, 9 Decembrie 2015
1. Perioadele in care personalul didactic s-a aflat in concediu fara plata acordat in conformitate cu prevederile legale in vigoare sau in concediul pentru cresterea copilului in varsta de pana la 2 ani, respectiv 3 ani, precum si perioada in care personalul didactic a efectuat stagiul militar, dupa care s-a reintors la catedra, respectiv perioadele in care personalul didactic a avut catedra rezervata in invatamant, nu intrerup vechimea in invatamant. Aceste perioade nu constituie vechime efectiva in invatamant pentru acordarea sporului de stabilitate.

2. Perioada CCC este vechime in munca, potrivit OUG 148/2005 , respectiv OUG 111/2010.

3. In speta, trebuie sa fiti incadrata la transa 10-14 vechime la ambele institutii de invatamant.
Puteti sesiza ISJ si/sau Ministerul Educatiei, in acest caz.
va multumesc mult, am vazut si eu aceste legi dar secretara care nu doreste sa ma incadrede in transa urmatoare , pe motiv ca o sa castig mai putin, ca pierd sporul de stabilitate sustine ca nu se poate sa ma incadreze....dar acuma o s ama indrept spre ISJ

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură