avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 895 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie crestere copil, mama studenta
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie crestere copil, mama studenta

Buna ziua sunt studenta in anul 2 la zi (stat).Copilul sa nascut in decembrie.Din ianuarie pana in iunie am lucrat urmand a fi acoperita cu facultatea pentru celelalte 6 luni.V-as ruga daca ati putea sa-mi oferiti un raspuns privind momentul in care incepe acordarea indemnizatie de crestere a copil.Ca salariata ar fi fost 45 de zile de lehuzie platite de anagajator urmand apoi a se intra pe indemnizatie.Multumesc anticipat si va doresc un an cat mai bun.
Cel mai recent răspuns: ifrimg , utilizator 18:50, 8 Februarie 2016
Cuantumul indemnizatiei pentru CCC se raporteaza la veniturile realizate de persoana indreptatita in care s-a aflat aceasta in ultimul an anterior datei nasterii copilului , timp de 12 luni.
Incepand cu luna nasterii copilului , inapoi, 12 luni se vor cumula veniturile nete realizate de dvs pentru a se stabili media lor, dupa care la medie se aplica procentul de 85%.
1. - Sa inteleg ca vreti sa stiti din ce moment se acorda indemnizatia pentru CCC?

- Intr-un raspuns anterior va spuneam:
1. Puteti beneficia de indemnizatie pentru concediu crestere copil (CCC) incepand cu ziua urmatoare a ultimei zile de concediu de maternitate (126 de zile = sarcina si lauzie = pre si postnatal) dar nu mai devreme de a 43-a zi de la data nasterii copilului.

2. In legatura cu "din ce moment se calculeaza indemnizatia crestere copil" v-am raspuns astfel:
1. Daca in cele 12 luni ati avut si venituri din salarii si din concediu de maternitate (sarcina si lauzie) se aduna aceste venituri si se imparte suma la 12 luni si apoi se inmulteste cu 85%.