avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 790 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Fonduri europene, finanţări ... Fonduri europene pentru studenti!
Discuție deschisă în Fonduri europene, finanţări nerambursabile, grant-uri

Fonduri europene pentru studenti!

Buna seara, am 20 de ani si sunt student al Academiei de Studii Economice Bucuresti, doresc sa imi deschid o cofetarie in Bucuresti. In acest moment am doar posibilitatea de a achizitiona produsele de la alta firma si ideea de afacere. As dori sa aflu ce benefici am pentru ca sunt student si daca pot obtine fonduri nerambursabile, care sunt pasi de urmat? de ce avize as avea nevoie si de unde le pot obtine? trebuie sa imi deschid firma? si daca da cum pot face asta? cat timp dureaza de le inceperea procesului pana la primirea banilor care ar fii costurile? si daca pot angaja/plati o persoana pentru a face toate aceste lucruri pentru mine?
Cel mai recent răspuns: Daniela Bolog , Consultant credite si finantari 20:55, 30 Ianuarie 2016
La multi ani frumosi si spor in absolvirea cursurilor Academiei:)
Pentru a deschwide o cofetarie, trebuie mai intai sa infiintezi o firma in principiu un SRL-D ca are costuri 0 la infiintare.
Apoi va trebui sa accesezi programe nationale, cu un plan de afaceri bine facut.
Spatiul si afacerea va trebui autorizata, gasesti detalii de avizare pe internet.
Despre programele care finanteaza aceste activitati gasiti detalii la:

[ link extern ] /

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Fonduri europene hala realizare cablaje auto BalogEugen BalogEugen Buna! Sunt student in anul I in domeniul Inginerie Electrica si m-am tot gandit pentru o afacere pentru viitor in domeniu. Planul meu ar fi o hala de ... (vezi toată discuția)
Femeia antreprenor kikiritikos kikiritikos Buna ziua . Ma intereseaza un proiect cu fonduri nerambursabile pentru deschiderea unei firme care are ca scop ajutarea femeii sa devina antreprenor . Am ... (vezi toată discuția)