avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 335 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Documente necesare de incheiat in urma unei ...
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Documente necesare de incheiat in urma unei inventarieri la o institutie publica!

Ce documente trebuie incheiate in urma unei inventarieri la o institutie publica, conform legii?
Cel mai recent răspuns: Justitiarul711 , utilizator 19:02, 2 Februarie 2016
Cel care va solicita a inventaria bunurile trebuie sa va faca un instructaj prealabil. Dvs.in urma inventarierii bunurilor puteti face propuneri de casare. Impreuna cu membrii comisiei intocmiti fisele de inventariere.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Amortizare laptop cristian_conea cristian_conea Ca titular al unei Intrepr.Individ. am achizitionat un laptop in sept.2010 (mijloc fix). Am intocmit fisa mijlocului fix in care am precizat durata de ... (vezi toată discuția)
Procedura casare mijloace fixe si obiecte de inventar noiembriesm noiembriesm Buna ziua, Va rog sa aveti amabilitatea sa-mi spuneti care sunt pasii de urmat pentru casarea unor mijloace fixe si obiecte de inventar. In mod normal se ... (vezi toată discuția)
Inventarierea la institutiile publice multescu99 multescu99 Va rog sa-mi spuneti daca o persoana care face control financiar preventiv propriu la o institutie publica, are dreptul legal de a fi membru in comisia de ... (vezi toată discuția)