Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati in urmatoarele probleme:
In adeverinta ptr stagiu de cotizare nu-mi apare ultimul loc de munca care a fost cu contract pe perioada determinata 4 luni: 2 luni 03.05.2015-03.07.2015 pe o firma care apoi si-a trecut activitatea pe o noua firma unde am mai lucrat inca 2 luni 03.07.2015-03.09.2015.
Ieri 04.02.2016 le-am cerut REVISAL-ul impreuna cu o explicatie de ce nu-mi apar cele 4 luni in adeverinta stagiu de cotizare si mi-au transmis ca atat decizia de incetare impreuna cu adeverinta de vechime si raportul per salariat nu sunt semnate de administrator asta desi au trecut cinci luni de la data incheierii contractului.
Potrivit art. 34 din Codul muncii: "La solicitarea salariatului sau a unui fost salariat, angajatorul este obligat sa elibereze un document care sa ateste activitatea desfasurata de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si in specialitate".Adeverinta se elibereaza in original sau in copie certificata, in maxim 15 zile de cand a fost solicitata.
Deci daca pana acum au taraganat semnarea actelor acum vor trebui s-o faca in termen de 15 zile de cand le-am cerut-o? Ce se intampla daca nu o fac?
Care pot fi cauzele pentru care nu-mi apar aceste luni la stagiu de cotizare si care sunt solutiile pentru a le inregistra?
Nu am primit niciun document din cele care trebuiau la incetarea contractului, si ar trebui sa le cer, corect?
- decizia de incetare a raporturilor de munca (a CIM)
- nota de lichidare (din care sa reiasa daca partile au datorii neachitate una fata de alta)
- adeverinta de concedii medicale pe ultimele 12 luni
- adeverinta de venit pt ultimele 12 luni (in locul fisei fiscale)
- adeverinta de vechime in cadrul firmei respective
- copii ale documentelor existente in dosarul personal;
- copii ale paginilor din registrul electronic care cuprind inscrierile referitoare la persoana sa si/sau un document care sa ateste activitatea desfasurata de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si in specialitate, astfel cum rezulta din registrul general de evidenta si din dosarul personal al salariatului, in termen de cel mult 15 zile de la data solicitarii
Mentionez ca angajatorul are serviciul de contabilitate & resurse umane externalizat.
Inteleg, si le-am scris asta dar in cazul in care le primesc totusi nesemnate cu confirmare de primire, asta inseamna ca ei au raspuns solicitarii in termen de 15 zile dar practic eu nu pot sa ma folosesc de ele?
Demisie
mmus
Buna ziua,
In cazul demisiei, ce documente trebuie angajatorul sa-i inmaneze fostului salariat: adeverinta de vechime, copie dupa Revisal etc.???
Multumesc ... (vezi toată discuția)