avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 156 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Contract Clicknet (Telekom) - Taxa de reziliere
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Contract Clicknet (Telekom) - Taxa de reziliere

Buna seara!
In anul 2014 am facut un contract de internet fix la Clicknet (acum Telekom), serviciu pe care eu unul il folosesc mai mult in weekenduri si in perioadele de concediu cand merg acasa la Targoviste.

Problema cu acest internet este ca merge foarte foarte greu, functioneaza defectuos, ei garanteaza viteza de 12 mbps dar pe testul de viteza mereu am 3-4 (deci sub jumatate), are lag mare, se deconecteaza.
Eu am sunat la ei de zeci de ori, mereu spun ba ca este o problema in zona, ba ca nu stiu ce, mereu vin cu scuze aiurea. La un moment dat unul din tehnicieni a spus ca in zona merge greu,ca sunt probleme si ca ei trebuie sa faca un proces verbal in care sa constate ca functioneaza necorespunzator si in urma acestuia sa reziliez fara obligatii. Dar au fost doar vorbe, nu s-au tinut de cuvant.

Intr-un final le-am spus ca vreau sa renunt din motive tehnice, ca nu functioneaza corespunzator, conform contractului, dar au zis ca oricum ei or sa aplice taxa de reziliere si ca pot sa o contest intr-un magazin. (Mai pe romaneste, sa ma cert in magazin cu cei de acolo).

Cum pot rezolva aceasta situatie fara sa-mi aplice acea taxa de reziliere preventiva?
Cel mai recent răspuns: bellefille , utilizator 20:33, 17 Februarie 2016
mihainae21 a scris:

Eu am sunat la ei de zeci de ori, mereu spun ba ca este o problema in zona, ba ca nu stiu ce, mereu vin cu scuze aiurea. La un moment dat unul din tehnicieni a spus ca in zona merge greu,ca sunt probleme si ca ei trebuie sa faca un proces verbal in care sa constate ca functioneaza necorespunzator si in urma acestuia sa reziliez fara obligatii. Dar au fost doar vorbe, nu s-au tinut de cuvant.

Tinand cont de ce ati zis, ar fi foarte bine daca ati sti datele in care i-ati sunat si/sau numele acelui tehnician, pentru ca ii puteti reclama cu succes la ANPC daca pretind vreo taxa de despagubire.

Faceti cererea de reziliere fara taxe de despagubire ca sunt obligati s-o inregistreze deci in 30 de zile s-ar putea incheia povestea. Detaliati toate problemele pe care le aveti + nenumaratele sesizari de care pomeniti, cautati in contract nivelurile de calitate si subliniati ca nu beneficiati de ele... chiar scrie ca scrie ca garanteaza 12 mbps? La mine in contract scrie ''pana la'' si e sub cu 2 mbps, deci n-as avea ce sa le fac.

Daca totusi raspunsul e negativ, reclamati-i la ANPC.
Aveti aici formular online si indicatii despre cum se completeaza:
[ link extern ] /

Nu mai stiu datele cand i-am sunat, ca asta s-a intamplat pe tot parcursul anului 2015. Oricum ei au in baza de date apelurile, data cat si inregistrarile lor. Eu am si printscreen-uri cu teste de viteza.
Nu am contractul la indemana acum, dar stiu ca ei spun viteza maxima 12 Mbps dar este obligatoriu sa fie minim jumatate. (cel putin asta mi-au spus cei de la tehnic)
Eu nu am nici macar un contract scris cu Telekom ,pentru ca a expirat si mi-au comunicat ulterior ca urmare a unei conversatii telefonice dintre mine si un operator Telekom,contractul a fost prelungit cu 2 ani.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Nerespectarea clauzelor contractuale,telekom romania roibu001 roibu001 Buna ziua, Mama mea are Servicii de Televiziune,Internet,Telefonie Mobila de la Telekom Romania problema este ca pe Contract este Scris ca are viteza de 12 MB ... (vezi toată discuția)
Probleme cu furnizorul de internet pralea1979 pralea1979 Buna ziua, am si eu o problema, pana anul trecut am avut un serviciu internet cu latime de banda de 8 Mb iar in data de 08/10/2012 tatal meu a semnat un ... (vezi toată discuția)
Abonament la o firma de internet Danny001 Danny001 Salut ma numesc Dani. Mi-am facut de curand un abonamet la o firma de internet cu viteza up to 2 mbps, am semnat contractul si apoi cel care mi-a incheiat ... (vezi toată discuția)