avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 506 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Accident cu victima
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Accident cu victima

in 16 decembrie 2015 am acrosat cu masina un pieton care se afla pe mijlocul drumului la 10-15 metri dupa o trecere de pietoni.precizez ca eram in afara localitati victima consumase bauturi alcoolice si locul nu era iluminat
victima era imbracata in negru totul petrecandu-se la ora 22.40.am aflat ca are 42 de zile de spitalizare .mi sa facut starea tehnica la masina si a iesit foarte bine avand totul nou montat cu 2 zile inainte de accident.as dori sa stiu cat poate dura procesul si ce as putea pati.si dak imi pot recupera permisul de conducere deoarece eu lucrez ca sofer
Cel mai recent răspuns: OmarP , utilizator 02:48, 29 Martie 2016
Stiti cate zile de ingrijiri medicale are in CML?
Pana la finalizare puteti sa conduceti cu dovada, pe care le innoiti la din 30-30 zile, dovada cu care puteti circula doar in tara.
Veti fi acuzat de vatamare corporala din culpa, in cazul in care partea vatamata va formula plangere prealabila. Va trebui sa va formulati o aparare eficienta pentru a demonstra culpa victimei sau in cel mai rau caz culpa comuna, insa din ce relatati persoana vatamata nu se afla pe trecerea de pietoni. De asemenea, un factor important este si viteza de deplasare a autovehiculului. In ceea ce priveste durata dosarului, aceasta variaza. In momentul de fata vi s-a retinut permisul?
da am permisul retinut dar eu lucrez in austria
si o sa imi pierd locul de munca nu se poate recupera?

nu stiu decat de 42 de zile de spitalizare nu stiu dacz sunt dare de catre IML

viteza era in jur de 70 km


[mesaj editat - vă rog să nu mai scrieţi mesaje consecutive şi cu majuscule. mulţumesc!]
Ultima modificare: Duminică, 21 Februarie 2016
Gabriela Pintea, Consilier juridic