avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1325 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Dosar penal - refuz probe biologice, consecinte
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Dosar penal - refuz probe biologice, consecinte

buna seara

am mare nevoie de parerea dv.

pe scurt:

in sept. 2015 am fost cu masina la spalatoria din com. , acolo am consumat alcool ,la plecare m-a oprit echipajul de politie ca un dobitoc am refuz sa suflu in etilotest , am refuzat broba la sange , am refuzat sa semnez pv. .eu lucrez ca sofer profesionist din aceasta prestatie imi intretin familia , am 2 copii minori , sunt singurul intretinator de familie .nu ma-u chemat inca la declaratii binenteles ca imi voi recunoaste fapta.
intrebarea mea este urmatoarea:
este bine sa fac acordul de vinovatie si la procuror sau nu ?
ar fi de acord cu o anulare a pedepsei?
orce nomai sa nu-mi anuleze permisul?

tin sa precizez ca nu am alte antecedente penale fiind la prima abatere va multumesc

Ultima modificare: Joi, 25 Februarie 2016
antonviorel, utilizator
Cel mai recent răspuns: 2l0w4this , utilizator 10:06, 26 Februarie 2016
sansele sa va recuperati permisul, sunt de la 0 spre minus infinit si pentru a face acord de recunoastere a vinovatiei, trebuie sa accepte si procurorul de caz si bineinteles ca dansul va va aplica pedeapsa si judecatoria poate infirma sau accepta ceea ce spune procurorul in acordul de recunoastere a vinovatie.. insa eu personal nu vad nici o sansa sa va recuperati permisul, nici cu cel mai bun avocat din lume!
ai fost in aceiasi situatie?
Nu cred sa ajungeti la un acord favorabil cu procurorul. Este foarte posibil sa fiti condamnat si permisul sa vi se anuleze. Cel putin momentan, orientati-va catre un loc de munca care sa nu presupuna sofatul, o sa dureze ceva timp pana sa aveti permis.