avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 822 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Noua lege de ingrijire copil
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Noua lege de ingrijire copil

Voi putea beneficia de prevederile noii legi de crestere a copilului in conditiile in care in prezent sunt in concediu medical de ingrijire a copilului bolnav? Mentionez ca am un copil in varsta de 11 luni si am optat pentru concediu de crestere copil de 1 an.
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 14:36, 6 Mai 2016
Veti beneficia daca va incadrati in prevederile Legii 66/2016 care modifica OUG 111/2010 privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copiilor:

Art. III
(1) Pentru persoanele care, la data intrarii in vigoare a prezentei legi, beneficiaza de concediul si indemnizatia pentru cresterea copilului, de concediul fara plata sau de stimulentul de insertie reglementate de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copiilor, aprobata cu modificari prin Legea nr. 132/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, modificarile aduse prin prezenta lege se aplica dupa cum urmeaza:

a) pentru persoanele care se afla in concediu pentru cresterea copilului in varsta de pana la un an sau in plata stimulentului de insertie, precum si pentru cele aflate in concediu fara plata pentru cresterea copilului in varsta de pana la 2 ani, modificarea optiunii se realizeaza pe baza de cerere si acte doveditoare privind suspendarea realizarii de venituri supuse impozitului, pentru perioada ramasa pana la implinirea de catre copil a varstei de 2 ani, respectiv 3 ani, in cazul copilului cu handicap;