avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 285 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... Legat de W-8BEN
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

Legat de W-8BEN

Buna ziua, lucrez ca liber profesionist (freelancer) si obtin venituri de pe un site din America. Site-ul se numeste Upwork, este o platforma online unde freelanceri din toata lumea pot presta diverse servicii in schimbul a unor sume de bani.

Ca sa pot scoate banii de pe site pe contul de paypal, imi cere sa completez un formular W-8BEN . Numele complet al acestui formular este Certificate of Foreign Status of Beneficial Owner for United States Tax Withholding and Reporting (Individuals). ([ link extern ] )

Practic acest formular ma scuteste de la dubla taxare (in US si in Romania) in asa fel incat sa nu platesc 30% impozit IRS-ului, ci sa platesc impozit doar in Romania.

Intrebarea mea este cum fac sa platesc aici impozit si cam care ar fii valoarea acestuia? Intre ce limite este necesar sa platesc impozit, cand si unde?

M-as bucura foarte mult daca as primi un raspuns legat de aceasta problema pentru ca nu am nici cea mai mica idee cum sa procedez.

Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Iulian MANEA , Contabil 22:20, 7 Mai 2016
Depuneti la unitatea A.N.A.F. de care apartineti "201 Declarație privind veniturile realizate din străinătate". O gasiti aici cu explicatii.

[ link extern ]

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Impozit venituri sua vanzare fotografie stock scosmin scosmin Buna ziua, Poate cineva sa ma ajute si pe mine in urmatoarea problema: Am realizat venituri din vanzarea de fotografii/filme catre clienti, marea majoritate ... (vezi toată discuția)
Formular w-8ben xpbogdan xpbogdan Buna ziua. Sunt rezident si cetatean roman. Am un PFA pe norma de venit. Obtin profit din vanzarea unor produse digitale, avand un cont la o website din SUA. ... (vezi toată discuția)