avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 347 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul, calculatorul meu şi ... Abuz, viclenie şi hărţuire?
Discuție deschisă în Dreptul, calculatorul meu şi internetul

Abuz, viclenie şi hărţuire?

În timp ce lucra pe inernet, fiicei mele în vârstă de 11 ani, ia intrat, spun eu abuziv, peste pagina de lucru, o fereastră de lucru a interact4fun.com , cu scpul viclean de hărţuire virtuală aş puzea zice, de a o atrage să intre într-un joc murdar prin care să o determine să fure, fără să-şi dea seama bani din bugetul familiei. Au reuşit. Sub pretextul că a câştigat la o ruletă virtuală un tip de telefon, a păcălito să intre în altă pagină unde să-şi dea prenumele şi un nr. de telefon. Mai departe i-au dat un cod pin şi apoi posibilitatea să
răspundă la mai multe întrebări de cultură generală, la care trebuia să dea răspuns, apăsând una din două taste ale telefonului. Captată de întrebări şi de faptul a va câştiga acel telefon nu a citit textul de pe acea pagină vicleană, că de fapt nu se acord nici un câştig şi mai ales că costul convorbirii este la un preţ exagerat. Consider că reţeaua de telefonie mobilă nu este nici ea străină de acest lucru deoarece ei sunt cei care îmi solicită pentru această hărţuire virtuală a unui copil(cine ştie câţi alţi copii au mai amăgit sau vor mai amăgi dacă nu se face ceva pentru ai opri), un cost suplimentar, cu toate că mai am destule minute de consumat conform acordului încheiat.
Ce mă sfătuiţi să fac pentru a nu plăti aproximativ 300 lei acestor vicleni şi cum să ajutăm alţi copii şi părinţi să nu mai păţească ce am păţit noi?
Vă mulţumim anticipat din suflet, pentru înţelegere şi sprijin împotriva unor astfel de excroci care formează o mentalitate greşită generaţiei actuale ale copiiilor ţării noastre.
Cel mai recent răspuns: tgeorgescu , utilizator 22:17, 25 Iulie 2016
La art. 215 se aplica "prinde orbu', scoate-i ochii", deoarece orbul nu se afla in Romania, ci in Singapore. Ceea ce este cert e ca in drept civil titularul contractului are obligatii banesti catre furnizorul de telefonie mobila, iar furnizorul de telefonie mobila are la randul lui obligatii banesti fata de alte firme straine. In regulamentul jocului este prevazut ca minorii pot juca doar cu acordul tutorelui/parintilor, deci nu este vina firmei ca un minor a incalcat regulamentul de joc.
Am consultat agenda telefonului, mesaj cu mesaj. Nu vreau să plictisesc pe nimeni cu problema noastră dar poate mai învaţă şi alţii.Am să expun cât mai concis:
1. Prima zi când a jucat: 30.07.2016. Nu ştiu perioada pentru că aştept să-mi trimită desfăşurătorul, în urma reclamaţiei pe care am depus-o;
2. Pe 02.07.2016, apare primul Cost suplimentar de 43.88 euro: Expeditor *123#;
3. Pe 05.07.2016, ora 13.41.38, am primit un mesaj : “ În cazul în care doriţi să depăşiţi valoarea de 70 euro la CostControl *123# este necesară plata facturii şi a unui avans de 300 lei”. Expeditor: un nr. de tlf. 0372022292;
4. Tot pe 05.07.2016, ora 14.14 apare un Cost suplimentar de 63,38 euro. Expeditor *123#;
Aceasta a fost ziua a doua şi ora când a jucat şi am surprins-o şi oprit-o să mai joace.
5. Pe 14.07.2016, am plătit factura pe luna iunie.
Cu toate că ni s-a pretins să plătim şi acel cost suplimentar de 63.38 euro, nu l-am plătit. Am înmânat o reclamaţie operatorului care mi-a spus că o să încerce să facă o ajustare în factura viitoare. Acelaşi lucru mi-a dat de înţeles că va face şi o domnişoară sau d-nă de la Bucureşti.
6. În zilele de 20 şi 21.07.2016, am verificat la *123# să văd ce avem de plată. La cost suplimentar: 0.00 euro. Am crezut că s-a făcut ....ajustarea.
7. Pe 25.07.2016, mesaj: “Factura…… a fost emisă pe, (De reţinut), 20.07.2016, şi este în valoare de 423,13 ron” cu toate că lunar plătim pentru două abonamente 83,34 lei.
63,38 euro x 4,5lei(rotund) = 285,21 lei, plus 83,34 lei = 368,55 lei.
423,13 lei – 368,55 lei = 54,58 lei, în plus.
8. Ce se poate face? Când 0.00 euro, când .....!
9. Este sau nu o încălcare a regulilor de joc dacă a intrat abuziv peste pagina de lucru a unei persoane?
10. Este vinovată reţeaua de telefonie(providerul )dacă nu a intrerupt jocul după ce a făcut acest anunţ: “ În cazul în care doriţi să depăşiţi valoarea de 70 euro la CostControl *123# este necesară plata facturii şi a unui avans de 300 lei”?
11. Trebuie să suporte providerul diferenţa de aproape 20 euro, deoarece nu a blocat accesul copilului să joace mai departe ?

Vă mulţumim anticipat pentru ceea ce faceţi! Cu mult respect!
Problema dvs. este pe undeva intre nu puteti dovedi ce sustineti si nu are importanta daca dovediti ce sustineti. Daca nu v-ar place sa fiti dat in judecata ca rau-platnic, platiti ce aveti de platit si renuntati la abonament.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua - factură mare telefonie mobilă daniel_archip daniel_archip Buna ziua.Ma numesc Archip Daniel si tocmai am intampinat o problemă cu cei de la rețeaua mobilă vodafone. Anul trecut in luna aprilie am reînnoit ... (vezi toată discuția)
Despre factura telefonie mobila mioara26 mioara26 Buna seara sunt foarte suparata pe o retea de telefonie. sa va povestesc pe scurt . eu sunt abonata de mult timp la aceasta retea am vrut in acest an sa renunt ... (vezi toată discuția)
Plângere penala adrian11294 adrian11294 Bună ziua. As dori sa fac și eu o plângere penala,deci iată ce s a intamplat: copilul meu a vorbit cu un alt minor iar acesta la pus sa trimită mesaje ... (vezi toată discuția)