Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna seara,am trimis in urma cu 6 zile un colet in Spania la fiica mea.Am vrut sa ii fac o frumoasa surpriza si sa ii trimit doua tablouri reprezentand goblenuri .Unul din tablouri era prevazut cu un geam,de aceea acasa l-am ambalat cu saci de rafie si hartie speciala cu bule,apoi la agentie au lipit etichete de fragil .Cu toate acestea a ajuns la destinatie cu geamul spart.Va intreb ce ar trebui sa fac in urma acestui fapt ,cum ar trebui sa actionez cu firma expeditoare?Va multumesc pentru raspuns.
Faceti o sesizare scrisa catre firma care s-a ocupat cu expeditia. Ce doriti sa obtineti in schimbul pagubei produse? Ar trebui sa aveti si dovada faptului ca a ajuns continutul coletului deteriorat. Incercati sa soutionati amiabil...