avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 667 soluții astăzi

Creștem împreună! Datorită vouă, comunitatea avocatnet.ro a înregistrat 12,8 milioane de vizite în primele 7 luni din 2025.

Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Retinere permis 90 zile
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Retinere permis 90 zile

Salut ! Am fost surprins de camerele radar in urma acestui eveniment m-am ales cu o suspendare de 90 zile . Sunt incepator. Intrebarea este:
Sunt obligat sa sustin examenul 13/15 pentru a-mi fi permisul inapoiat la sfarsitul celor 90 zile? In caz ca nu pot ajunge sa sustin testul mi se mai adauga inca 30 zile la cele 90?
Cel mai recent răspuns: AvTudor_com , utilizator 21:18, 2 Noiembrie 2016
În cazul solicitării reducerii perioadei de suspendare a permisului, pe lângă promovabilitatea testului de verificare, conducătorul auto trebuie să îndeplinească şi celelalte condiţii prevăzute de articolul 221, respectiv:

- a obţinut permis de conducere cu cel puţin 1 an înainte de săvârşirea faptei;
- în ultimii 3 ani de la data săvârşirii faptei pentru care se solicită reducerea perioadei de suspendare a exercitării dreptului de a conduce, nu a beneficiat de o astfel de măsură;
- în ultimii 2 ani de la data constatării contravenţiei pentru care se aplică sancţiunea contravenţională complementară, nu a mai avut suspendată exercitarea dreptului de a conduce autovehicule sau tramvaie."

La cel putin una nu cred ca va incadrati.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Retinere permis de conducere pasmangiu pasmangiu Buna ziua, Mi-a fost retinut permisul de conducere pentru o alcoolemie de 0.03 in jud Prahova pentru o perioada de 90 zile. Am depus contestatie la tribunal ... (vezi toată discuția)