- x se afla intr-o localitate de fronitiera - are roamningul activat automat.
- x mnu paraseste teritoriul tarii.
---------------------
la sfarsit de luna primeste factura !! - cca 3000 EURO.
Incredibil.
I se explica ca a vorbit pe roamning.
Explicatia posibila: fiind la granita semnalul din bulgaria a fost mai puternic si astfel a intrat pe roamning. X fiind in varsta nu a observat nimic neobisnuit si a vorbit normal stiind ca are minute gratuite.
Firma nici nu vrea sa auda sa nu plateasca factura.
-------------------------
Ce se poate face ?
1. Protectia consumatorului ?
2. sa astepte sa-l dea in judecata si sa conteste in cadrul procesului suma - cere expertiza etc ca sa demonstreze ca undele din bulgaria pot avea efecte si in romania, apoi martori ca nu a parasit romanie etc.
3. E bine sa notifice si in scris pe firma - sa dovedeasca buna credinta
Firma de telefonie ar putea replica ca a dat telefonul altcuiva care s-a deplasat peste granita, nu?chiar daca el dovedeste ca nu a parasit teritoriul.
in primul rand sesizati protectia consumatorului
notificati in scris firma de telefonie sa va demonstreze tehnic locul de unde ati sunat (pot sa faca acest ) daca nu vor , ii dati in judecata (contestati in instanta factura emisa) , iar in cadrul procesului cereti judecatorului s-a trimita catre STS ( serviciul de transmisiuni secrete) si catre Autoritatea Naţională de Reglementare în Comunicaţii( prin serviciul 112) o adresa prin care s-a precizeze locul fizic de unde ati sunat , stiu ca in procesele penale in care sunt solicitati fac acest lucru , nu stiu daca si in procesele civile
tehnic va spun sigur ca se poate sunt si eu curios ce raspuns veti primi de la juristii de pe acest forum
factura trebuie sa o contestati in 30 de zile