avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 212 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Căsătoria între o persoană din România și o ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Căsătoria între o persoană din România și o persoană non UE (Filipine)

Bună ziua, în primul rând vă mulțumesc pentru timpul acordat acestei postări. Treaba stă în felul următor:

Acum câțiva ani am cunoscut-o pe prietena mea, prin intermediul unei rețele de socializare, ne-am înțeles foarte bine, și în momentul de față suntem împreună.

Din câte mi-a spus ea, Filipine e o țară destul de sărăcăcioasă comparată cu România, lucru care ne-a dat de gândit ca este mai bine ca ea să trăiască cu mine în țară.

Eu sunt student în an final la facultate, 22 ani, ea are 28 de ani, cu un job stabil. Ce doresc eu de la dumneavoastră e, să-mi spuneți, sau să mă ghidați către:

Ce opțiuni pot avea și ce criterii trebuie să îndeplinesc ca să o aduc în țară și să putem trăi împreună, în funcție de legea din România?

Eu doresc să mă căsătoresc cu ea. Atât pentru dragostea ce o simt pentru ea, cât și pentru posibilitatea ca să fim împreună, să devenim o familie.

Vă mulțumesc pentru timpul acordat!
Cel mai recent răspuns: AvTudor_com , utilizator 20:52, 9 Decembrie 2016
Pot sa oficializeze casatoria:
- autoritatile filipineze
- la Ambasada Romaniei (trebuie sa verificati la Ambasada din Manila)
- autoritatile romane, in Romania

Ca sa intre in Romania are nevoie de viza. apoi trebuie sa obtina permis de sedere. Din cate stiu se acorda pe maxim 5 ani, dupa care poate sa fie reinnoit.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Viza reintregire familie, sotia are pasaport cu numele initial nu cu numele schimbat dupa casatorie. ovidlaur ovidlaur Buna ziua Doresc sa stiu daca sotia mea din Filipine poate obtine viza pentru reintregirea familiei, avand pasaportul cu numele de fata si nu cu numele nou de ... (vezi toată discuția)