Desi suntem in 2016 spre 2017 am avut ocazia sa dau peste o asociatie care inca se numeste asociatie de locatari. problema este ca nu am nicun document in afara de CIF cu privire la constituirea ei, nu stiu cati din proprietarii initiali mai sunt etc.
Cum procedez, se supun legii actuale, le calculez penaliati, etc.
Am spus ca nu am documente cu privire la constituire nu documente contabile {liste de plata si altele}. Rog daca este cineva in masura sa-mi raspunda CUM PROCEDEZ CU O ASOCIATIE DE LOCATARI, RESPECTIV MAI ESTE VALABILA, CARE SUNT PRINCIPIILE DUPA CARE MA GHIDEZ.
Dv ca si administrator de imobil ,suntei angajat al asociatiei ,cu limita de competenta de executie hotarari ale adunarii generale,decizii nale presedintelui si comitetului executiv
Nu aveti competenta sa calculati de la dv putere penalitati
Daca exista presedinte de asociatie ,comitet executiv ,acestia ar trebui sa fie informati despre dispozitiile in vigoare,eventual sa parcurga procedura de infiintare asociatie de proprietari
Legea 114/1996 care guverneaza functionasrea asociatiilor de locatari este inca in vigoare
Inainte de a semna contractul de prestari servicii administrare banuim ca ati fost informata cu privire la situatia asociatiei de locatari si ati fost in cunostinta de cauza cu privire la "principiile dupa care sa va ghidati" in administrarea asociatiei si nu sa cautati raspunsul pe un forum dupa angajare.
Discutati cu presedintele care v-a angajat sa demareze actiunea de transformare a asociatiei de locatari in asoc de proprietari si va veti ghida dupa legislatia binecunoscuta asociatiilor de proprietari.
Probabil si presedintele e pus de forma din moment ce nu exista documente privind constituirea AL.
1-Tonul face muzica !
Daca dv care sunteti angajat al asociatiei,care este reprezentata prin presedinte nu va descurcati in documentele asociatiei,nu certati utilizatorii care benevol,incearca sa va ajute
2-Infiintarea asociatiei de proprietari reprezinta atributul principal al reprezentantilor legali ai asociatiei=presedinte,comitet executiv,care in conformitate cu dispozitiile in vigoare pot demara procedura de infiintare asociatie de proprietari
3-Chiar daca la nivelul asociatiei nu exista documente care sa probeze infiintarea persoanei juridice,pentru alinierea la dispozitiile in vigoare,nu mai desfasurati demersuri sa aplicati penalitati,lasati reprezentantii legali sa isi exercite atributiile in limitele de competenta