ORDONANŢA DE URGENŢÃ nr. 28 din 25 martie 1999, actualizata, spune la art. 3 alin. (4) "În memoria fiscală se vor stoca următoarele date: denumirea şi codul fiscal al emitentului, adresa de la locul de instalare a aparatului, logotipul şi seria fiscală ale aparatului [...]"
Multumesc si pe aceasta cale dnei/drei Silvia Puskas.
Norma metodologica
Art. 62. - (1) In cazul incetarii activitatilor de livrari de bunuri cu amanuntul si prestari de servicii direct catre populatie, utilizatorii vor solicita in scris directiilor generale ale finantelor publice judetene sau a municipiului Bucuresti, dupa caz, anularea numarului de ordine atribuit din Registrul de evidenta a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate, anexand la cerere documente probatoare ale motivelor incetarii activitatii, respectiv inchiderea punctului de lucru, instrainarea aparatului, lichidarea, fuziunea, divizarea sau altele, dupa caz, precum si dovada predarii memoriei fiscale la organul fiscal teritorial, potrivit prezentelor norme metodologice.
(2) Conform prevederilor alin. (1) se va proceda si in cazul transferarii unui aparat de marcat electronic fiscal instalat de la un punct de lucru la altul situat in judete diferite, ambele puncte de lucru apartinand aceluiasi utilizator. Pentru instalarea aparatului in cauza se urmeaza procedura prevazuta de prezentele norme metodologice.
(3) Prevederile alin. (1), cu exceptia celor referitoare la dovada predarii memoriei fiscale, sunt aplicabile si in cazul furtului sau distrugerii aparatului de marcat electronic fiscal instalat. Utilizatorii aflati in aceasta situatie sunt obligati sa anunte de indata organele de politie si sa se doteze cu un nou aparat de marcat electronic fiscal, in termen de maximum 15 zile de la data producerii evenimentului. Pentru tranzactiile efectuate in acest interval de timp utilizatorii aplica prevederile art. 6 alin. (2) si ale art. 7.
(4) Prevederile alin. (1) nu sunt aplicabile utilizatorilor aflati in inactivitate temporara, anuntata organelor fiscale, potrivit legii.
(5) In cazul transferarii unui aparat de marcat electronic fiscal de la un punct de lucru la altul, ambele situate in acelasi judet sau municipiu, utilizatorii notifica directiilor generale ale finantelor publice judetene sau a municipiului Bucuresti, dupa caz, schimbarea adresei de la locul de instalare a aparatului si procedeaza la citirea, predarea si inlocuirea vechii memorii fiscale, la fiscalizarea si sigilarea memoriei inlocuite si a aparatului, precum si la depunerea declaratiei de instalare, potrivit prevederilor prezentelor norme metodologice, utilizandu-se acelasi numar de ordine atribuit initial din Registrul de evidenta a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate
Vanzare casa marcat
andrei.ghx
Buna ziua, am radiat un pfa, am predat memoria casei de marcat la ANAF. Legal am voie sa vand casa de marcat pe OLX unei persoane? Poate sa faca ceva ilegal cu ... (vezi toată discuția)