Se da firma la care sunt Administrator si contract de inchiriere cu persoana fizica pentru apartament.
Spatiul va fi folosit pentru locuit.
Ca sa inregistrez locuinta ca punct de lucru:
1)Inteleg ca trebuie sa ma duc la financiar sa imi vizeze contractul de inchiriere (stampilat deja si semnat de proprietar si de catre mine).
2) apoi?????
3)ma duc cu actele la registrul comertului, ca sa fie bine.
Ajutati-ma cu punctul 2) va rog frumos.
PS:
Ce dezavantaj am ca am facut pe firma si nu intre 2 persoane fizice? Practic, as vrea sa pot muta si actele firmei la punctul de lucru. Am inteles ca trebuie vorbit cu un jurist pentru asta.
Dupa ce se vizeaza contractul de inchiriere la AFP, trebuie sa faceti decizia asociatului unic sau hotarare AGA a societatii prin care decideti deschiderea punctului de lucru la adresa din contractul de inchiriere.
Va trebui actualizat actul constitutiv al societatii cu noul punct de lucru.
Cu toate actele, va duceti la registrul comertului pentru a le inregistra si veti primi documentele necesare care sa ateste inregistrarea punctului de lucru.
Daca aveti posibilitatea, ar fi bine sa apelati la un avocat care sa intocmeasca toate actele necesare si sa va ajute in aceasta procedura.