avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1713 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Televizor stricat la 10 luni dupa expirarea garantiei
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Televizor stricat la 10 luni dupa expirarea garantiei

Buna ziua,

Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Ce pot fac in cazul in care un produs (tv) mi s-a stricat dupa 2 ani si 10 luni, adica dupa 10 luni dupa ce a iesit din garantie.

Am tot citit pe forumuri ca seria mea de tv-uri ar fi cu probleme cunoscute de led-uri.
Nu mi se pare normal ca un produs de 13 mil sa se strice la 10 luni dupa ce a iesit din garantie.

Nu am pretentia sa ma tina 20 de ani, dar mi se pare cusut cu ata rosie faptul ca foarte multe televizoare din seria mea au aceasta problema.

Puteti sa imi spuneti va rog daca am sanse mi se repare produsul gratuit ?
Ma gandesc serios sa deschid o actiune in instanta.

Mi se pare inacceptabil ca un produs sa se defecteze la cateva luni dupa iesirea lui din garantie.

Orice sfat este binevenit.

Refuz sa cred ca nu pot face nimic in acest caz. Vorbesc totusi de un producator consacrat de tv-uri si anume Samsung!



Multumesc,
Catalin





Cel mai recent răspuns: gabriel.ene.office , utilizator 23:23, 23 Martie 2017
Același producător renumit, Samsung, are un proces de frauda la nivelul conducerii. Este un colos si nu stiu cat de tare ar putea fi deranjat de un astfel de proces.
Cred totuși ca ar trebui sa beneficiați de o postgaranție in care sa fie obligați sa va ofere piesele necesare reparației.

Problema cu defecțiunea la scurt timp după trecerea garanției este ceva normal in zilele noastre. La fel se întâmpla si cu frigiderele, mașinile de spălat, fier de calcat...

Iar dvs nu puteți demonstra ca acel televizor a avut condiții normale de funcționare: temperatura si umiditate a mediului, tensiune corecta de alimentare, program de funcționare al aparatului, ventilație corespunzătoare, frecventa de 60Hz stabila...

Din păcate, este dificil sa câștigați un astfel de proces.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie produse gialoverde gialoverde Buna seara, Detin un magazin de materiale electrice fizic, nu online. Am si eu cateva nelamuriri referitoare la politica de garantie. Sa luam un ... (vezi toată discuția)
Contract de închiriere: cine trebuie să înlocuiască/repare frigiderele și televizoarele defecte? chiriașul pretinde că s-au stricat și solicită unele noi alexberi alexberi M-ar interesa, in cazul uni contract de inchiriere pe 3 ani, ce parere aveti despre cine ar trebui sa se ocupe de inlocuirea sau repararea celor 3 frigidere si ... (vezi toată discuția)
Produs trimis in service si inapoiat fara a fi verificat grf grf Bună seara. Am o problema cu un produs trimis în service. E vorba de un led Samsung. Care nu mai funcționa (problema era ca am început sa nu mai văd ... (vezi toată discuția)