Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Ce pot fac in cazul in care un produs (tv) mi s-a stricat dupa 2 ani si 10 luni, adica dupa 10 luni dupa ce a iesit din garantie.
Am tot citit pe forumuri ca seria mea de tv-uri ar fi cu probleme cunoscute de led-uri.
Nu mi se pare normal ca un produs de 13 mil sa se strice la 10 luni dupa ce a iesit din garantie.
Nu am pretentia sa ma tina 20 de ani, dar mi se pare cusut cu ata rosie faptul ca foarte multe televizoare din seria mea au aceasta problema.
Puteti sa imi spuneti va rog daca am sanse mi se repare produsul gratuit ?
Ma gandesc serios sa deschid o actiune in instanta.
Mi se pare inacceptabil ca un produs sa se defecteze la cateva luni dupa iesirea lui din garantie.
Orice sfat este binevenit.
Refuz sa cred ca nu pot face nimic in acest caz. Vorbesc totusi de un producator consacrat de tv-uri si anume Samsung!
Același producător renumit, Samsung, are un proces de frauda la nivelul conducerii. Este un colos si nu stiu cat de tare ar putea fi deranjat de un astfel de proces.
Cred totuși ca ar trebui sa beneficiați de o postgaranție in care sa fie obligați sa va ofere piesele necesare reparației.
Problema cu defecțiunea la scurt timp după trecerea garanției este ceva normal in zilele noastre. La fel se întâmpla si cu frigiderele, mașinile de spălat, fier de calcat...
Iar dvs nu puteți demonstra ca acel televizor a avut condiții normale de funcționare: temperatura si umiditate a mediului, tensiune corecta de alimentare, program de funcționare al aparatului, ventilație corespunzătoare, frecventa de 60Hz stabila...
Din păcate, este dificil sa câștigați un astfel de proces.