Sunt o adolescenta ce primesc pensie alimentara de la ambii parinti. Ei au divortat cand eu aveam doi ani, eu am fost incredintata spre crestere tatalui dar practic am fost crescuta si educata de bunicii din partea tatalui pana la decesul acestora in anul 1998. Am fost preluata de mama pana la terminarea liceului, apoi nici aceasta nu m-a mai gazduit, eu fiind nevoita sa apelez la instanta pentru a obtine pensie alimentara de la ambii parinti. Sunt studenta, pensia alimentara cumulata nu este suficienta pentru a ma intretine . Sunt ajutata acum finnciar de familia bunicilor, dar as vrea sa ma angajez part-time pentru a-mi suplimenta veniturile si a ma putea intretine singura. In acest caz eu mai primesc pensie alimentara? Care este legislatia in vigoare?
Va multumesc!
a cerut micsorarea pensiei pe 27 iulie,iar procesul a fost pe 8 octombrie.astept hotararea.dar cea de la ultimul proces a stabilit o suma de 382 lei/luna,iar pe august am primit doar 160 lei.si tatal meu nu are de gand sa-mi mai dea suma de 382 lei,chiar daca hotararea dupa ultimul proces nu a venit.e corect asa?imi pot recupera diferenta de bani pana in 382 pe luna august,si sa iau si pe septembrie aceasta suma de bani?
Trebuie vazut ce scrie in hotarare. Daca a cerut micsorarea pensiei de la daca introducerii cererii, si daca s-a admis, asta e.
O sa luati pensie modificata.
Daca nu, atunci o sa fie obligat sa plateasca pensia intreaga pe lunile acestea.