Sunt o adolescenta ce primesc pensie alimentara de la ambii parinti. Ei au divortat cand eu aveam doi ani, eu am fost incredintata spre crestere tatalui dar practic am fost crescuta si educata de bunicii din partea tatalui pana la decesul acestora in anul 1998. Am fost preluata de mama pana la terminarea liceului, apoi nici aceasta nu m-a mai gazduit, eu fiind nevoita sa apelez la instanta pentru a obtine pensie alimentara de la ambii parinti. Sunt studenta, pensia alimentara cumulata nu este suficienta pentru a ma intretine . Sunt ajutata acum finnciar de familia bunicilor, dar as vrea sa ma angajez part-time pentru a-mi suplimenta veniturile si a ma putea intretine singura. In acest caz eu mai primesc pensie alimentara? Care este legislatia in vigoare?
Va multumesc!
Buna
Am si eu o intrebare, daca are cineva timp sa imi raspunda si mie. In calitate de asociat si administrator unic la un SRL, profitul intra incalcul cand se stabileste pensia alimentara? Sau pot sa spun ca nu am venituri si cu asta basta.
Va multumesc
Precizez ca imobilul unde se afla firma este pe numele actualului sot si am contract de inchiriere.
Buna ziua! Ma scuzati ca deranjez si eu cu o problema si daca mi se poate raspunde la problema ar fi minunat. Am 22ani si sunt stundent la Facultate (particulara) in anul I la zi. Parinti mei au divortat in dec.1999 cand aveam 14 ani, si tatal meu care a inaintat divort imi platea pensia alimentara. In anul 2003 am continuat liceul la fara frecventa si nu am mai beneficiat de pensie alimentara. Acum ca urmez studiile facultatii la zi pot primi din nou pensie alimentara? Daca s-ar putea acest lucru, ce parte din salariul tatalui meu mi-ar reveni tinand cont ca in 2001 s-a nascut un frate vitreg care este handicapat?
Va multumesc anticipat.