avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 113 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Ajutoare si drepturi sociale
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Ajutoare si drepturi sociale

Buna seara!Am nevoie de niste informatii de ordin juridic in legatura cu situatia mea,daca este posibila.
Am 22 de ani,si sunt insarcinata in luna a 8-a.Nu sunt casatorita cu tatal copilului insa de fapt noi formam o familie frumoasa.Problema noastra sunt banii.Amandoi lucram fara forme legale moemntan.Ne pregatim sa ne mutam in Brasov pentru a putea sa nasc la o maternitate buna pentru a naste.Nu sunt studenta ,o sa devin din toamna dar dupa ce se naste copilasul.Am inteles ca as putea beneficia de ajutor social,daca nu sunt casatorita legal cu tatal copilului...cum sa procedez?Daca el recunoaste copilul mai pot beneficia de ajutor?Indemnizatie?Suntem saraci ,iar Brasovul este un oras scump.Din toamna el va lucra ,dar intrebarea este daca sa lucreze cu forme legale...o sa imi influenteze sau nu ajutoarele sociale?Ajutor de incalzire?Oare daca sunt studenta pot beneficia de ajutor social din partea statului pt studii?De indemnizatie de crestere a copilului?Alocatie stiu sigur ca da ,pot lua.Ce cale am putea urma pentru a primi maximum de ajutoare sociale disponibile legal?Chiria este 200 euro pe luna si iarna intretinerea mai ajunge la 400 ron...este foarte greu...va rog nu credeti ca suntem niste profitori sau lenesi doar ca avem nevoie de ajutor in afara de ce lucreaza sotul meu!
Cu speranta,
astept raspunsul dvs
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:35, 4 Iulie 2017
Despre ajutoare si alte indemnizatii care se pot obtine cititi aici
[ link extern ] /

Pentru mai multe detalii luati legatura cu:
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Brașov
e-mail: office@dgaspcbv.ro

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură