avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 709 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... cumparaturi online
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

cumparaturi online

Am cumparat de la Gearbest in decembrie 2016 un telefon. In iunie 2017 sa defectat. Am trimis la reparatie in iunie 2017(Shenzeng - China). Dupa discutii cu suport tehnic Gearbest au zis ca nu se poate repara si imi trimit doar jumatate din suma cu care am achizitionat telefonul, deoarece am utilizat telefonul jumatate din timpul de garantie(garantia era un an la ei). Intrebarea mea este daca mai pot recupera contravaloarea in intregime ei refuzand sa-mi trimita unul nou pe motiv ca nu-l pot repara pe cel vechi. In termenii de garantie a site-ului se specifica

Un an de garanție de reparare
Cu excepția cazului în care se menționează altfel pe pagina produsului, perioada de garanție standard de produs este de un an începând de la data la care primiți bunurile, timp în care sunteți eligibil pentru reparații gratuite. Orice reparație liberă trebuie să fie confirmat cu producătorul prin intermediul Customer Service. Clienții trebuie să plătească taxele de transport pentru returnarea bunului la GearBest, în timp ce vom acoperi taxele de expediere pentru a trimite elementul reparat înapoi la client. În cazul în care cumpărătorul a deteriorat / uzurpată elementul (e), nu vor fi eligibile pentru repararea gratuită, însă clienții pot întoarce la noi pe propria cheltuială și să plătească o taxă pentru reparație. Taxele de returnare de transport vor fi clienții responsabilitatea în astfel de cazuri.

Alte discuții în legătură

Am dus la altex inapoi un telefon pt. reparat. pe ecranul interior ... danabanciu danabanciu Am dus la Altex inapoi un telefon pliabil pt. reparat. Pe ecranul interior Honor Magic V3 aparuse o linie luminoasa,apoi o pata neagra pe ecran, care s-a tot ... (vezi toată discuția)
Retragere garantie allview ayko5 ayko5 Am cumparat pe la jumatatea lunii iunie un telefon Allview X2 soul Mini de la RDS RCS cu abonament, dupa 2 luni am intampinat probleme cu display-ul ... (vezi toată discuția)
Produs de trimis in service lauricafl lauricafl Buna ziua. Am o problema cu o casca bluetooth in valoare de 100 ron. S-a defectat si vreau sa o trimit in service. Am cumparat-o online si acelasi site ma ... (vezi toată discuția)