avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 572 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Produs de trimis in service
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Produs de trimis in service

Buna ziua.
Am o problema cu o casca bluetooth in valoare de 100 ron. S-a defectat si vreau sa o trimit in service. Am cumparat-o online si acelasi site ma obliga ca returul sa il fac prini ntermediul unui formular online, ei imi trimit curierul si voi plati 25 ron transportul. Daca imi repara produsul (sau il schimba) si il trimite inapoi si spun ca trebuie sa mai platesc 25 ron transportul ajunge 50 ron, aduica reparatia ma costa jumatate din valoarea produsului. Daca admitem ca imi da negatie de service din nou voi ramane cu 25 ron platiti. Daca aveam un produs care costa 50 de ron si ma costa acum 50 de ron sa il trimit in garantie? ...
1. Cat de legal este acest transport avand in vedere ca reparatia nu ar trebui sa duca la costuri suplimentare din partea mea, a cumparatorului?
2. Eu sunt pus in fata faptului implinit sa accept curierul Fancurier cand foarte bine l-as putea trimite eu prin Posta romana si sa am un cost mai mic de aprox 7 ron ?
Ultima modificare: Joi, 4 Octombrie 2018
lauricafl, utilizator
Cel mai recent răspuns: george4444 , utilizator 13:22, 4 Octombrie 2018
Aveti dreptul sa returnati produsul in termen de 10 zile lucratoare fara explicatii si platiti numai transportul cu orice curier pe care il doriti.
Cand ati achizitionat produsul online se intelege ca ati acceptat termenii si conditii impuse de comerciant.
Aveti dreptul sa reclamatia la ANPC.
[ link extern ] /

Ordonanţă nr. 130/2000
privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă

Art. 7. - (1) Consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
[ link extern ]
Intrebati comerciantul cu ce service lucreaza si cereti sa duceti personal dvs produsul in service.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Colet returnat, plata curier florinel888 florinel888 Acum cateva zile am comandat ceva pe internet care urma sa vin printr-o firma de curierat. Problema este ca eu am cumparat acel produs de aici si nu mai am ... (vezi toată discuția)
Cine plateste transportul in cazul retragerii din contract? Vladimir1_83 Vladimir1_83 Exemplu: S-a achizitionat o pereche de pantofi de la un magazin on-line. Clientul a platit curierului valoarea pantofilor + serviciile de curierat. In ... (vezi toată discuția)
Produse livrate cu defecte shimp shimp Buna, Am comandat 5 produse de la un magazin online ( produse electrocasnice). Dupa livrare ( in aceeazi zi ) unul din produse ( plita pe gaz ) prezenta o ... (vezi toată discuția)