avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1126 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii Cumul de functii doctorat
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

Cumul de functii doctorat

Bună ziua!

Momentan sunt profesor titular cu examen de definitivat luat și activez de 7 ani într-un liceu. În luna noiembrie voi fi angajat ca și titular și la Universitate, astfel aș activa în paralel în ambele locuri. Am inteles ca trebuie sa declar într-un loc ca am functia de bază.

Vă rog să-mi spuneți care ar fi cea mai avantajoasă opțiune?

1. Să îmi echivalez doctorarul in liceu cu gradul I si să-mi mut funcția de bază la Universitate pentru a primi și sporul de doctorat de la ei? Este posibil? Stiu că trebuie să alegi între 50 % din salariul minim și echivalare dar în cazul meu, mutându-mi funcția de bază dincolo după echivalare, mai pot primi si sporul de la Universitate?

2. Dacă îmi mut functia de bază la Universitate, nu-mi îmi afectează titulatura din preuniversitate?

3. Unde credeti ca as primi mai multe sporuri (cu gandul de a-mi pastra in locul respectiv functia de baza)?

Multumesc!

Alte discuții în legătură

Mutarea functiei de baza afecteaza cim-ul din invatamant? FinlandDream FinlandDream Bună ziua! Sunt profesor titular în învățământul preuniversitar. În cazul în care doresc să-mi păstrez titulatura în preuniversitar și să-mi ... (vezi toată discuția)
Sporul de doctorat si echivalare cu gradul i MadalinaCA MadalinaCA Buna ziua! Va rog din suflet sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns! Sunt profesor cu definitivat si am obtinut titlul de doctor in octombrie 2017, dupa ... (vezi toată discuția)