avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 218 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Interesul superior al copilului. Putem fi ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Interesul superior al copilului. Putem fi reprezentanții legali ai minorului pe care îl creștem?

crestem un copil de 5 ani de 3 ani s-a constituit masura de plasament la familie substitutiva , in fapt copilul este finul nostru botezat si suntem nevoiti sa avem grija lui datorita ca parinti lui sunt mari amatori de bautura si din aceasta cauza nici posibilitati financiare nu au si daca stau majoritatea timpului sub influienta alcolului sunt si retardati mintal , acest lucru l-a constatat si ce-i de la protectia copilului , Noi locuim in Bucuresti iar parinti la 280 km distanta
intrebarea este :pentru interesul superior al copilului instata de tutela ar putea hotara ca noi sa fim reprezentanti legali ai copilului ? copilul trebuie inscris la clasa 0 , si acum ne lovim de o gramada de problema copilul este la gradinita si ptr o banala poza este nevoie de semnatura parintilor sau a reprezentantului legal nu mai vorbil la un spital etc
Ultima modificare: Marți, 17 Octombrie 2017
Admin, administrator
Cel mai recent răspuns: laura1964 , utilizator 08:37, 20 Octombrie 2017