avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 947 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... indemnizatie mame studente
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

indemnizatie mame studente

Buna seara! Ma numesc Madalina Petrut, sunt studenta in anul V la Universitatea de Medicina si Farmacie Targu Mures,casatorita si mamica unui baietel incepand din 30 ianuarie 2009. In data de 18 iunie 2009 am depus la Serviciul Protectie Sociala dosarul pentru solicitarea indemnizatiei de crestere a copilului si mi s-a spus ca in decurs de o luna voi primi un raspuns, care insa nu a mai venit. Am revenit la inceputul lunii septembrie, si am aflat ca cererile studentelor nu au fost inca procesate deoarece lipseste metodologia de aplicare a legii. Intrebarea mea este: cam pe cand sa ne asteptam ca va apare aceasta metodologie, iar banii se vor primii retrograd de la data depunerii cererii? Mentionez ca atat eu cat si sotul meu suntem studenti in anul V, la cursuri de zi, nu am intrerupt studiul din niciun motiv, nici nu realizam niciun venit. Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 08:56, 10 Octombrie 2009
Hotararea Guvernului nr. 1016/2009 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 148/2005 privind sustinerea familiei in vederea cresterii copilului, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 1.025/2006 a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 655, din 2 octombrie 2009.
O gasiti aici
www.avocatnet.ro/content/art...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Indemnizatie pentru mamicile studente Agnes22 Agnes22 Buna ziua, ma numesc Pantelimon Agnes, vreau sa stiu care este treaba cu normele de aplicare a legii 240 din 10 iunie 2009 ?In monitorul oficial nr 655 din ... (vezi toată discuția)