avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 219 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Clauza de Inalienabilitate
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Clauza de Inalienabilitate

Bună ziua.Îmi cer scuze pentru deranj dar am o problemă.Din materia limitelor voluntare ale drepturilor de proprietate privată,nu prea înțeleg problematica clauzei de inalienabilitate.Am citit articolele din cod dar tot nu reușesc să despic firul în patru.Menționez că sunt student în anul 2 și aș aprecia dacă explicația ar fi detaliată și într-un limbaj cât de cât accesibil.Vă mulțumesc și vă stimez pentru cunoștințele dumneavoastră.
Cel mai recent răspuns: Cezar Alexandru , utilizator 19:28, 3 Decembrie 2017
~ Conținut șters la cerere ~
Exact din cartea domnului Boroi citesc.Citez:ipotecarea unui bun afectat de o inalienabilitate voluntară va fi valabilă,așa cum dispune art.2351 alin.2 cod civil numai ca ipotecă asupra unui bun viitor,deci ipoteca își va produce efectele numai din momentul încetării efectelor clauzei de inalienabilitate. Nu înțeleg exact ce transmite prin acest paragraf.
Ultima modificare: Duminică, 3 Decembrie 2017
Cezar Alexandru, utilizator
Înțeleg acum.Mulțumesc mult pentru ajutor.Îmi cer scuze pentru deranj.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Clauza inalienabilitate 15062013 15062013 Buna seara, Soțul meu a mostenit împreuna cu sora sa un apartament in urma decesului mamei. Inainte de căsătoria noastră, sora a ieșit din ... (vezi toată discuția)
Interdictia de instrainare conform legii 112 definitiv definitiv Conform prevederilor Legii 112/1995 imobilele dobandite nu pot fi instrainate timp de 10 ani de la data dobandirii. Acum, prin legea 71/2011 de punere in ... (vezi toată discuția)