avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 335 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Beneficiez de indemnizatie
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Beneficiez de indemnizatie

Buna ziua sunt eleva la seral am incercat sa depun acte pt indemnizatie copil dar mi s-a spus că trebuie sa am doi ani pe adeverinta de elev ca sa beneficiez de indemnizatie. Sunt eleva din 2016 am născut in 2017. Va rog sa imi spuneti dacă am dreptul sau nu.

-vă rog să nu mai scrieți cu k, mulțumesc-
Ultima modificare: Sâmbătă, 9 Decembrie 2017
Cornel Vasile, Consilier juridic
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 09:36, 9 Decembrie 2017
Nu aveti dreptul , daca urmati cursurile la seral.

OUG 111/2010
art.2
(5) Cele 12 luni prevăzute la alin. (1) pot fi constituite integral și din perioadele în care persoanele s-au aflat în una sau mai multe dintre următoarele situații:
.....
m) frecventează, fără întrerupere, cursurile de zi ale învățământului preuniversitar, inclusiv în cadrul programului "A doua șansă", sau, după caz, universitar la nivelul studiilor universitare de licență ori de master, precum și ale învățământului postuniversitar la nivel de masterat, organizate potrivit legii, în țară sau în străinătate, într-un domeniu recunoscut de Ministerul Educației Naționale, cu excepția situației de întrerupere a cursurilor din motive medicale;
....

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Sunt eleva în clasa a xii a la frecvența redusă si nu beneficiez de indemnizatie crestere copil Oanamilan Oanamilan Buna seara.Sunt eleva în clasa a XII a la frecvența redusă.Nu am întrerupt nici un an.Nu beneficiez de indemnizație creștere copil și chiar nu inteleg ... (vezi toată discuția)