Ma puteti ajuta cu mai multe detalii referitoare la notificarea pe care trebuie sa o fac judecatoriei Sector 3 cu privire la schimbarea componentei Consiliului Director al unei asociatii infiintate in baza OG nr.26/2000?
In data de 11 decembrie 2017 a avut loc Adunarea Generala si au fost votate urmatoarele schimbari:
- alegerea unui membru nou in Consiliul Director (in rest componenta este aceeasi);
- alegerea unui presedinte nou.
- alegerea unei alte comisii de cenzori.
Ce acte trebuie depuse la judecatorie?
Sunt legata de termenul de 1 luna de depunere a actelor?
Trebuie platita o taxa de timbru sau nu?
Bună ziua. vă rog să imi spuneti care sunt documentele/taxele care trebuiesc depuse atunci c
când Adunarea generală a ales noul consiliu de conducere al asociatiei de părinti.Pentru notificarea la judecătorie (sect 2) Multumesc!
modificarea de componenta a Consiliului Director este tratata ca modificare de Statut si deci trebuie de pusa cerere conform anexei specifice din Ordinul MJ 954/2000, la care se anexeaza dovada achitare taxa de timbru 100 lei platita la bugetul local al sectorului respectiv, extras proces-verbal sedinta Adunare Generala, forma actualizata Statut in care s-au operat modificarile respective, certificate de cazier fiscal pentru persoanele nou-alese in CD ( care nu au detinut anterior functia si nu au fost nici fondatori in asociatie astfel ca e deja depus la dosar cazierul fiscal), copii certificate act identitate noii membri CD.... si cam atat.... legea nu mai impune atestare avocatiala sau autentificare notariala a actelor, e suficient sa fie semnat olograf statutul actualizat si extrasul PV sedinta CD de persoana desemnata de AG.... insa ar fi bine sa va verifice un avocat actele daca nu aveti un model adecvat actualizat cf, noii forme a legislatiei ONG intrata in vigoare in 5 decembrie 202o....