Buna seara , revin cu aceiasi problema , daca ma poate ajuta cineva , am fost sa rezolv problema cu indexul la apa , si am dat de alta problema , indexul care l am dat atunci cand am facut contractul nu e nicaieri , si vor sa ma puna sa platesc de la ultima citire care a fost facuta in 2014 pana acum , cum ar trebuii sa procedez ? tin sa mentionez ca am pozele de la index de cand am cumparat casa in 2016 octombrie .
nu am primit nimic , eu fiind mereu plecat , nici nu am avut timp sa merg pe la ei , da le am aratat si a zis ca la el ala din 2014 e ultimul index , nu prea se descifreaza seria , e mai vechi apometrul . eu marti trebuie sa plec din localitate . am scospozele la imprimanta , ce fel de cerere ar trebuii sa fac sau cum ar suna pentru regularizarea asta ?
Domnule, se intampla ca nici dvs. nu le cunoasteti, dar nici cu cei de la furnizare nu mi-e rusine...
Faza este asa:
Dvs. stiti de la cine achizitionat casa (nume, prenume,etc.)
Ati incheiat un contract pe numele dvs. Ei, intotdeauna, ori direct pe contract, ori pe o anexa se intocmeste un proces-verbal cu situatia apometrului - tip, serie, numar, index.
Mai departe, fiecarui titular de contract de furnizare i se intocmeste in evidenta lor contabila, o fisa. Vreau sa spun ca nu are cum sa dispara din evidenta, atat situatia fostului proprietar si mai ales situatia cu indecsii si consumurile dvs.
Mergeti in audienta la directorul companiei, intocmiti un mic text in care explicati ce nu intelegeti dvs., atasati fotografiile si momentul cand acestea au fost facute, verificati situatia facturilor primite si achitate de dvs. de la achizitionarea locuintei si pana in prezent., solicitati situatia fostului proprietar, pana la momentul schimbarii.
Acum sa va zic ceva, poate este chiar mai explicit: - sa zicem ca dvs. sunteti la mine in asociatie, dupa ce ati achizitionat un apartament. In mod sigur apometrul ramane, ba mai mult undeva in evidentele mele figureaza si ultimul index declarat de fostul proprietar, sa dam exemplul dvs.: 995 mc. La prima declaratie a dvs., noul proprietar, declarati 102 mc, in loc de 1002, da?
Ce fac eu - administratorul asociatiei? Pai ce sa fac, vad inadvertenta si zic, omul acesta a citit si declarat eronat si incerc sa luam legatura. Nu va gasesc, dvs. sunteti plecat din localitate, etc.
Ce fac, stau ca dansa-ntransa, cand te sa fac facturi, liste de plata ? Nu domnule, mi-asum acel 1002 si gata. Dupa afisarea listei de plata, astept omul la asociatie sa discutam, sa reglam, etc.
EXACT asa trebuie sa se intample si la dvs. - ce mare incurcatura?
Succes!