avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 704 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Prelungire pensie alimentara
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Prelungire pensie alimentara

Am implinit varsta de 18 ani recent. Penisia mea alimentara este de 90 de lei, rareori cand ii primesc si pe acestia. In prezent sunt eleva la liceu, voi urma si facultatea. Pentru a prelungi pensia alimentara ce trebuie sa fac exact? Cerea respectiva poate fi trimisa prin posta sau doar depusa la jufecatorie? Care sunt documentele necesare? Exista vreo taxa de timbru? Am nevoie de avocat? Cat timp voi primi pensia alimentara?
Cel mai recent răspuns: MARTA SIMONA PETRE , Avocat 11:31, 11 Februarie 2018
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Cererea se poate trimite prin posta la judecatorie in doua exemplare impreuna cu actele necesare : copii certificat de nastgere, copii CI, copii adeverinta de la scoala ca esti eleva (stidenta ) in continuarea studiilor , copii sentinta anterioara prin care s-a stabilit pensie , se va indica domiciliul tatalui (paratului) si locul de munca al acestuia (daca are ) , .Soliciti stabilirea unei pensii de intretinere pana la terminarea studiilor . Toate actele se depun in doua exemplare pe care se va scrie conform cu originalul si semnezi. Cererea nu se timbreaza . NU este obligatorie prezenta unui avocat insa, daca nu te descurci va trebui sa apelezi macar pengtru redactarea cererii. Pensia se va stabili de la data introducerii actiunii. Onorariul avocatului se va recupera prin hotarare de la parat . Pentru venituri soliciti instantei sa faca adresa la ANAF daca nu stii locul de munca.
Va multumesc enorm!
Actiunea de stabilire pensie in favoarea majorului aflat in continuarea studiilor se timbreaza cu 20 lei conform art,15 lit.e) din Oug.80/2013.
Taxele judiciare de timbru pentru unele acțiuni și cereri referitoare la raporturile de familie sunt următoarele: