avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 301 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... salarizare
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

salarizare

Sunt profesor invatamant primar,19 ani vechime in invatamant,grad didactic I.Am absolvit facultatea in iunie 2017.Mi s-a comunicat,neoficial, ca nu voi beneficia de mărirea de 20 % de la 1 martie 2018 pentru ca sunt încadrată după legea 153/2017.Este adevarat?
multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 10:46, 17 Martie 2018
Buna ziua,
Beneficiati de marirea de salariu doar daca sunteti cuprinsa în anexa nr. II cap. I a legei nr. 153/2017.
Anexa II nu are niciolegatura cu sectorul de activitate "Invatamant", se refera la Sanatate.

Potrivit Legii 153/2017, începând cu 1 martie 2018, cuantumul brut al salariilor de bază, precum și cuantumul sporurilor, indemnizațiilor, compensațiilor, primelor, premiilor și al celorlalte elemente ale sistemului de salarizare care fac parte, potrivit legii, din salariul lunar brut, de care beneficiază personalul care ocupă funcții didactice din unitățile de învățământ preuniversitar și universitar de stat, se majorează cu 20% față de nivelul acordat pentru luna februarie 2018.
Deci beneficiez si eu de această creștere?De la scoala mi s-a spus că nu voi avea nici o creștere deoarece in iunie 2017 am fost reincadrata pe legea 153 pentru ca mi-am completat studiile adică am absolvit cu licenta facultatea de științele educatiei specializarea pedagogia învățământului primar si preșcolar.Adica acum sunt încadrată prof.inv.primar am 19 ani vechime grad didactic.I.