avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 667 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... Ordinul MEN 3392/2017
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei civile - reguli, acte, termene, căi de atac

Ordinul MEN 3392/2017

Buna Seara!
Sunt student la o facultate din Romania si ar trebui sa primesc bursa sociala conform ordinului MEN 3392/2017 art. 6 alin. 2, pct. c, dar facultatea de care apartin nu doreste sa imi acorde acea forma de sprijin financiar deoarece in regulamentul Universitatii se specifica faptul ca doar studentii integralisti pot beneficia de bursa sociala, exceptie facand cei precizati in ordinul MEN, art.6, alin.2, pct. a si b, fapt ce contravine art. 5 alin. 2 din Ordinul MEN 3392/2017 care specifica faptul ca nu pot fi impuse criterii academice in metodologiile proprii ale universitatilor pentru busa sociala, in afara celui de promovabilitate. Eu am promovat semestrul, am facut contestatie, insa mi s-a respins pe acelasi motiv prezentat mai sus, si anume ca nu sunt integralist. Precizez ca la o alta facultate din cadrul aceleiasi universitati, care, in teorie, respecta acelasi regulament, astfel de criterii, precum cel de integralitate, nu sunt impuse. Intrebarea mea este: daca nu se poate rezolva amiabil cu decanatul, respectiv comisiile de administratie ale Universitatii, pot ataca In instanta hotararea facultatii mele ? Ce sanse de castig as avea?
Imi cer scuze daca am postat intr-o categorie gresita, sunt nou :)

Alte discuții în legătură

Acordare burse sociale Ioana324 Ioana324 Buna ziua! Conform noilor modificari aduse legii educatiei, conducerea Universitatii Al Ioan Cuza Iasi a hotarat ca un student îşi poate păstra ... (vezi toată discuția)
Acordare burse Ioana324 Ioana324 Buna ziua! Conform noilor modificari aduse legii educatiei, conducerea Universitatii Al Ioan Cuza Iasi a hotarat ca un student îşi poate păstra bursa ... (vezi toată discuția)