avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 211 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Probleme Legea nr. 449/2003
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Probleme Legea nr. 449/2003

Bună ziua, anul trecut am cumpărat de la Altex un telefon Asus, și după câteva luni îmi tot apăreau pete galbene pe ecran, pana când în Martie în timp ce era la încărcat îmi ieșea fum dîn încărcător și intrare la telefon. Am mers la Altex în 31 Martie, cu toațe lucrurile ce le am primit de la telefon, mi au zis ca durează maxim 15 zile. Suntem în 24 aprilie și tot nu am primit nimic, cei de la service au zis ca încă nu a ajuns ecranul, Tot azi mi a expirat și garanția la telefon, săptămâna trecută am fost la Altex și am zis ca dacă e, vreau sa îmi dea unul nou. Și încă tot aștept și de la ei un raspuns. Ce pot sa fac, daca telefonul nu mai vine de la service sau cei de la Altex nu vor sa îmi dea același produs nou?
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 05:15, 27 Aprilie 2018
Bună ziua,

Puteți înregistra o plângere la Protecția consumatorului.

Detalii aici [ link extern ]
Faceti o sesizare in scris catre ANPC.
Garantia nu v-a expirat, ea se prelungeste cu termenul petrecut in service.
Stiu ca e de preferat pentru client sa primeasca un telefon nou, insa eu cred ca service-ul il va repara.
In plus, nu Altex e raspunzator de garantia produsului (ei doar vand), ci reprezentantul producatorului sau importatorul direct, asa cum scrie pe Certificat.
Evident ca aveti dreptul sa va plangeti la ANPC.

Și ce îmi puteți recomanda să fac, să mai aștept un răspuns de la service sau reclamație? Cum s'ar putea remedia mai repede. Va mulțumesc!!!!
Adrian Dimitriu a scris:

Garantia nu v-a expirat, ea se prelungeste cu termenul petrecut in service.
Stiu ca e de preferat pentru client sa primeasca un telefon nou, insa eu cred ca service-ul il va repara.
In plus, nu Altex e raspunzator de garantia produsului (ei doar vand), ci reprezentantul producatorului sau importatorul direct, asa cum scrie pe Certificat.
Evident ca aveti dreptul sa va plangeti la ANPC.

Adrian Dimitriu a scris:

Garantia nu v-a expirat, ea se prelungeste cu termenul petrecut in service.
In plus, nu Altex e raspunzator de garantia produsului (ei doar vand), ci reprezentantul producatorului sau importatorul direct, asa cum scrie pe Certificat.

Comerciantul e răspunzător, că el l-a vândut. N-o să găsiți niciunde în lege răspunderea reprezentantului sau a producătorului.


Mutrescu, așteptați răspunsul de la Altex sau insistați zilnic la telefon.
În absența lui reclamați degeaba la ANPC.
Ultima modificare: Marți, 24 Aprilie 2018
Ares-3, moderator

Alte discuții în legătură

Produs in garantie trimis la reparatie VioletaAny VioletaAny Buna seara, Am un produs care este in garantie si a fost trimis pentru reparatie. De la bun inceput mi s-a spus ca nu se stie cat va dura reparatia (piesa ... (vezi toată discuția)
Probleme cu produs cumparat bebe2 bebe2 In data de 05.12.2013 am cumparat 2 telefoane cu 2 abonamente, insa in data de 06.12.2013 am observat pe ecranul unui telefon un punct (o impuritate in ... (vezi toată discuția)
Returnare produs din garantie. stoicamarius87 stoicamarius87 Buna ziua, Va rog daca poate cineva sa ma ajute cu indicatii sau ce masuri sa fac. Situatia este urmatoarea: In data de 19.08.2014 am dus un leptop ... (vezi toată discuția)