De curand m-am confruntat cu urmatoarea situatie din domeniul asigurarilor de sanatate: am avut nevoie de o consultatie medicala la pneumologie si am solicitat medicului de familie un bilet de trimitere, pe care l-am primit. Consultatia a avut loc intr-o clinica privata si pe baza biletului de trimitere am platit doar o parte din tarif. Dar medicul specialist a apreciat ca am nevoie de inca o consultatie pe care am programat-o. Fiind mai mult de 30 zile calendaristice de la data emiterii biletului, medicul specialist a precizat ca nu mai poate fi folosit si ca trebuie sa aduc un alt bilet daca vreau sa beneficiez de reducerea pretului. Acelasi lucru mi s-a spus si la receptia clinicii. Dar cand am solicitat un alt bilet de trimitere, medicul de familie m-a refuzat, spunand ca timp de 3 luni nu are voie sa elibereze un nou bilet la aceeasi specializare si pe acelasi diagnostic. Am fost surprinsa de acest raspuns deoarece stiam ca un bilet de trimitere este valabil numai 30 de zile calendaristice (cu exceptia anumitor afectiuni cronice). Care dintre medici a procedat corect? Eu, ca pacient, ce ar trebui sa fac?