avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 406 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Contract pe perioada determinata
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Contract pe perioada determinata

Sunt insarcinata. In prezent sunt in concediu medical.Contractul expira pe 19.07.18. Patronul este obligat sa-mi prelungeasca contractul de munca ?
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: cata8 , utilizator 16:32, 17 Iulie 2018
Angajatorul nu are obligatia sa va prelungeasca durata c.i.m., chiar daca i-ati adus la cunostinta ca sunteti insarcinata.
dar daca am concediu medical pana la sfarsitul lunii, nu inseamna ca ar trebui sa-mi prelungeasca contractul? Imi desface contractul in concediu medical?
De fiecare data cand in timpul perioadei de suspendare a contractului intervine o cauza de incetare de drept, cauza de incetare de drept prevaleaza.
Chiar daca intervine incapacitate temporara de munca, stare de graviditate sau concediu de maternitate, contractul individual de munca inceteaza de drept la data expirarii termenului incheiat pe durata determinata.
Ultima modificare: Marți, 17 Iulie 2018
Utilizatoarea, utilizator
Codul Muncii
art.49
....
(5) De fiecare data cand in timpul perioadei de suspendare a contractului intervine o cauza de incetare de drept a contractului individual de munca, cauza de incetare de drept prevaleaza
.....

art.56
(1) Contractul individual de munca existent inceteaza de drept:
.....
i) la data expirarii termenului contractului individual de munca incheiat pe durata determinata;
.....
Multumesc pt raspuns!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Incetare contract determinat Irina.eva.2018 Irina.eva.2018 Buna ziua, eu doresc sa raman insarcinata dar contractul de munca este determinat pe 1 an de zile urmatoarea prelungire facandu se in mai 2019 ,daca raman ... (vezi toată discuția)