avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 850 soluții astăzi

Creștem împreună! Datorită vouă, comunitatea avocatnet.ro a înregistrat 12,8 milioane de vizite în primele 7 luni din 2025.

Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Plata zugravit casa scarilor
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Plata zugravit casa scarilor

Sunt student, am in proprietate un apartament primit ca donatie si mi s-a solicitat sa platesc 150 de lei zugravitul pe casa scarilor.
Apartmanetul este nelocuit de 6 ani.
Nu am sursa de venit. Sunt obligat sa platesc aceste cheltuieli?
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: flory_mr , utilizator 09:38, 13 Septembrie 2018
Sa incerc un raspuns eu, cu toate ca nu am experienta in domeniu... As trange semnaturi de la majoritatea locatarilor, sedinta extraordinera si schimbarea tuturor din conducere... apoi, cu ajutorul unui expert contabil( sau cum se numeste...) as face un audit al tuturor cheltuielilor...si, daca ceva nu este ok, plangere la politie sau parchet pentru frauda sau delapidare...( in functie de cum iese auditul as apela la un avocat pentru o eventuala plangere...)
Bafta!
Interventie moderator
@flory_mr, va rog sa nu mai prezentati situatia dvs. in topicurile deschise de alti utilizatori, continuati discutiile in cele pe care le-ati inceput sau deschideti alt topic.
In caz contrar veti primi un avertisment iar ulterior veti fi suspendata pe termen limitat.
cyan a scris:

Interventie moderator
@flory_mr, va rog sa nu mai prezentati situatia dvs. in topicurile deschise de alti utilizatori, continuati discutiile in cele pe care le-ati inceput sau deschideti alt topic.