avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 303 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Impozite şi taxe locale Fiscal auto
Discuție deschisă în Impozite şi taxe locale

Fiscal auto

Bună ziua! Se poate circula și fără fiscal la o mașină?
Cel mai recent răspuns: cyan , moderator 07:20, 21 August 2018
Da. Olitia nu cere fiscal.
De exemplu am auzit că se poate la talonul pentru asta... Și eu cum sunt începător și m-am grăbit să-mi i-au mașină, acu' mi-e frică să mai ies că mi-e că rămân fără talon și atâta îmi mai trebuie.. M-am chinuit foarte mult să-mi pot cumpăra mașina asta chiar dacă nu e cine știe ce.
Aveti obligatia sa inmatriculati masina pe numele dvs in termne de 90 zile de la cumparare altfel se suspenda de drept inmatricularea potrivit ultimelor modificari ale OUG195 si veti ajunge in postura de a comite infractiunea de conducere a unui vehicul neinmatriculat cu consecintele de rigoare, dosar penal si anularea permisului de conducere in urma hotrarii judecatoresti definitive.

OG 14/2017 privind modif OUG 195/2002
4. La articolul 11, după alineatul (4) se introduc opt noi alineate, alineatele(4^1)-(4^8), cu următorulcuprins:
(4^1) Organul fiscal care operează scoaterea vehiculului din evidența fiscală a fostului proprietar are obligația de a notifica înstrăinarea acestuia în cadrul schimbului de informații prevăzut de reglementările în materie fiscală, în termen de 5 zile lucrătoare, autorității competente de înmatriculare. Aceasta face mențiunea privind înstrăinarea vehiculului în Registrul național de evidență a permiselor de conducere și a vehiculelor înmatriculate constituit de Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor, în termen de 30 de zile de la primirea notificării.