avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1151 soluții astăzi

Creștem împreună! Datorită vouă, comunitatea avocatnet.ro a înregistrat 12,8 milioane de vizite în primele 7 luni din 2025.

Forum Discuţii juridice Dreptul, calculatorul meu şi ... Google Adsense
Discuție deschisă în Dreptul, calculatorul meu şi internetul

Google Adsense

Buna ziua! Eu sunt creatorul unui blog si as dori sa implementez serviciul Google Adsense pe site-ul creat de mine pe platforma wordpress. Site-ul nu este al meu, eu lucrez ca freelancer pentru detinatorul lui.
Eu am inteles ca veniturile din google Adsense trebuie decalarate anual.
Daca am instiintat detinatorul de acest detaliu, ar trebui sa il fac sa semneze ca a luat la cunostiinta acest lucru sau nu? Nu doresc sa fiu implicat in nicio prolema pe viitor daca detinatorul nu declara nimic. Cum trebuie sa actionez?
Astept un raspuns.
Va multumesc mult! Sa aveti o zi minunata!
Ultima modificare: Duminică, 26 August 2018
Admin Website, utilizator
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 09:07, 26 August 2018
Daca nu sunteti proprietarul, ci sunteti doar un executant la lucrarii, responsabilitatea apartine proprietarului sau celui care v-a conferit aceasta sarcina.
daca i-ati trimis un e-mail e suficient.
atentie, cand implementati serviciul, toate datele de contact, dar si alte informatii necesare trebuie sa fie cele furnizate explicit de detinatorul site-ului (inclusiv, logari, parole,...). evitati sa va erijati in persoana de contact/ reprezentant, chiar daca asta sunteti pentru moment.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Drept de administrare site asociatie de proprietari itoma itoma Buna ziua! In urma cu ceva vreme un membru al asociatiei de proprietari a creat un website al blocului. Acolo au fost postate diverse fotografii, informatii ... (vezi toată discuția)