avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 595 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Student la prima angajare, mi-am găsit un loc de ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Student la prima angajare, mi-am găsit un loc de muncă la peste 50 km distanță de domiciliu. Pot beneficia de primă de angajare?

Buna ziua, sunt student proaspat absolvent(pana acum 2 luni), nu am lucrat in Romania pana in prezent. Mi-am gasit un loc de munca la peste 50km distanta de domiciliu.
Am primit dosar de la angajator cu tot cu o adeverinta pentru AJOFM precum ca este locul disponibil si ca a gasit persoana ocupanta. Angajatorul mi-a cerut sa merg la AJOFM si sa imi faca repartitia. Am citit pe net despre prime de 500ron sau alte prime de 0.5 ron/km pana la 55 ron sau altele de 12.500. Intrebarea mea este: pot primi vreo prima si care ar fi valoarea acesteia?
Studii superioare, complet sanatos, fara alt loc de munca in trecut, nu am beneficiat de somaj in trecut. Mentionez ca mi se ofera cazare la locul de munca.
Contractul este pe 6 luni(deocamdata).
Ultima modificare: Luni, 17 Septembrie 2018
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 12:03, 16 Septembrie 2018
Persoanele înregistrate ca șomeri la agențiile pentru ocuparea forței de muncă și care se încadrează în muncă, potrivit legii, într-o localitate situată la o distanță mai mare de 15 km de localitatea în care își au domiciliul sau reședința, pot beneficia de o primă de încadrare, neimpozabilă.