avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 727 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Sunt cenzor la Asociatia de proprietari, cu studii ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Sunt cenzor la Asociatia de proprietari, cu studii politehnice de scurta durata. Trebuie sa dau demisia conf. L 196/2018?

Buna ziua
Sunt singurul cenzor la o Asociatie de proprietari. Sunt inginer cu studii politehnice de scurta durata. Conform L-196/2018 poate ocupa functia de cenzor cine are studii medii in domeniul economic sau studii in domeniul juridic. Intrebarea mea este daca trebuie sa dau demisia sau sa astept sa fiu schimbata ?
Cel mai recent răspuns: Marica_sz , utilizator 21:22, 4 Octombrie 2018
Verificati cand expira contractul de mandat cu asociatia, data dupa care va inaintati demisia, pana atunci ramaneti pe functire.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Sunteti proprietara in bloc sau sunteti angajata din afara asociatiei?

Nu aveti de ce sa va dati demisia, legea va mai suporta modificari si completari, unele prevederi sunt aberatii.

Potrivit art. 46 se intelege ca cenzorul din asociatie poate avea si studii prescolare, in schimb cel angajat din afara asociatiei trebuie sa aiba studii economice sau juridice, adica o prostie!
Astia-s parlamentarii cu studii juridice.

Si chiar daca veti fi concediata, trebuie ca asociatia sa inceteze contractul de munca in baza unui temei legal, dvs. veti contesta decizia de concediere la tribunal, urmand ca tribunalul sa hotarasca daca un cenzor proprietar in condominiu si fara studii indeplineste conditiile iar un cenzor cu studii superioare, nu are importanta ca sunt de lunga sau scurta durata (alta tampenie din Legea educatiei, licenta, Bologna, masterat, etc.) tehnice nu poate indeplini functia de cenzor.

Legea 196/2018 trebuia atacata la CCR de catre Avocatul poporului care numai avocatul poporului nu este!

Articolul 46