avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1097 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Expertiză psihiatrica
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Expertiză psihiatrica

Buna ziua. Sunt profesor la un colegiu, repartizat pe post în urmă ședinței publice de ISJ. Titularul postului este al actualului director de școală. Din momentul în care am ocupat postul, au fost și sunt aduse represalii contra mea de director, sunt hartuita și manifesta abuz de putere în public și în formă continuată, în sensul că eu sa abdic de pe post și sa-l acorde preferențial. Uzează metode de intimidare în mod public și de fata cu toti colegii. Directorul respectiv manifesta un comportament dictatorial care nu face onoare pozitiei sale în raport cu subalternii. Cu onoare și stimă, doresc sa întreb dacă pot cere legal expertiză psihiatrica pentru dansul, tocmai pt. motivele menționate anterior. Va mulțumesc. Cu stimă și consideratie.
Cel mai recent răspuns: tgeorgescu , utilizator 23:41, 5 Noiembrie 2018
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Puteti sesiza organul abilitat dar expertiza psihiatrica nu se va face.
Ultima modificare: Duminică, 4 Noiembrie 2018
CLAUDIU LASCOSCHI, Avocat
acest răspuns util
Expertiza psihiatrica poate fi dispusa de instanta de judecata cu respectarea prevederilor din CpC.
Dvs. puteti sesiza ISJ in scris, cu nr. de inregistrare/ data fata de comportamentul directorului.
acest răspuns util
Daca urmareste un interes propriu, probabil nu e nebun. Clasica dilema mad or bad.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură