Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna,
Ma vad in imposibilitatea de a lucra cu orice banca pentru a scoate un credit. Am fost raportat la biroul de credit in anul 2016, cu dosar de recuperare de catre firma Eurolines. I-am actionat in instanta pentru ca am fost executat silit pe un motiv neintemeiat. Mai apoi, dupa executarea acestora timp de 4 luni de zile, in anul 2018, in luna februarie, am CASTIGAT prin HOTARARE JUDECATOREASCA DEFINITIVA procesul inaintat de acestia prin firma de recuperare KRUK, printr-o sentinta civila DEFINITIVA pe care o detin.
Acum intervine problema mea.
Stiu ca din data de 25.05.2018, daca datele nu mai sunt necesare scopului pentru care au fost colectate sau prelucrate, inregistrarea mea din biroul de credit ca si rau platnic se poate STERGE. Au fost facute 2 solicitari catre cei de la ERB Retail Services cei care au facut de fapt solicitarea de a fi inscris in biroul de credit, de a ma sterge din baza de date ca si rau platnic, avand in vedere ca detin o HOTARARE JUDECATOREASCA DEFINITIVA cu privire la acel caz. In ambele cazuri ( pot anexa documentele doveditoare ), acestia REFUZA sa faca acest lucru fara NICIUN TEMEI LEGAL, ceea ce inseamna o incalcare grava a sentintei judecatoresti. Tot ceea ce au facut ei este sa imi stearga datele referitoare la intarzierile de plata din evidenta Biroului de Credit, totusi, fara evenimentul din data de 15.09.2016, respectiv cesiunea creditului.
Am vorbit cu cei de la ING ( sper ca nu e problema ca dau nume de banca ) si mi-au spus ca daca vorbesc cu cei de la Biroul de Credit, in conditiile in care cei de la ERB refuza sa faca o solicitare de a fi scos de acolo, se poate rezolva, au mai avut cazuri. Am trimis toata documentatia catre cei de la Biroul de Credit si azi am sunat la ei pentru ca nu am primit niciun raspuns de 2 saptamani incoace. Mi-au spus ca datele sunt pastrate acolo timp de 4 ani de zile, indiferent ca eu am castigat acel proces si, practic, NU EXISTA NICIUN TEMEI LEGAL pentru ca datele mele care au fost colectate si prelucrate sa mai fie inregistrare din postura de rau platnic avand in vedere acea DECIZIE JUDECATOREASCA DEFINITIVA.
Ce ar trebui sa fac, care sunt pasii cat mai rapizi pentru a fi scos din acel birou de credit avand in vedere cele mentionate mai sus? A mai trecut cineva prin asa ceva? Va multumesc anticipat.
Dupa cum am spus si anterior, am facut chestia asta, de doua ori.
La a doua solicitare am primit, printre altele, urmatoarele randuri : "
Aspectele semnalate de dvs cu privire la raportarea la SC Biroul de Credit au primit raspuns din partea societatii noastre prin intermediul corespondenti anterioare.
In aceste conditii, societatea noastra isi mentine punctul de vedere comunicat prin adresa cu nr xxxx / 12 iulie 2018.
In situatia in care solutia oferita nu raspunde pe deplin nevoilor dvs, va informam ca aveti dreptul sa va adresati autoritatilor competente sau altor autoritati abilitate de lege .
Cu deosebita stima, " ..
Bun. Ideea este urmatoarea. Eu as avea nevoie de un eventual credit bancar pentru anumite cheltuieli personale in decursul acestui an. Datorita experientei anterioare cu ei, in acel litigiu castigat cu executarea in sine, stiu ca dureaza ceva timp. Acum, avand in vedere ca ei refuza sa faca o solicitare catre BC de a fi sters din baza lor de date, solutia ar fi : fie sa ii actionez in instanta printr-un nou dosar, dosar pe care avand documentatia necesara pe care o detin, cel mai probabil as castiga, insa ar dura, sau sa ma adresez Autoritatii Nationale pentru Protectia Datelor. Astea 2 optiuni le-as avea daca am inteles bine, nu? Sau ar mai exista si altele?
Inca o data, va multumesc pentru timpul acordat. Inseamna mult pentru mine.