Buna seara colegi!
Voiam sa va cer sfatul intr-un caz referitor la comert.
Am pimit de la un furnizor marfuri anul acesta la inceput.
Din pacate marfa a fost comanda de pe catalog si calitatea ei nu este cea astpetata, avand in vedee categori de pret la care se incadreaza.
Nu este posibil ca o parte din produse sa nu poate fi trasnportate intrucat se deterioreaza la orice miscare .
De asemnea ni s-a promis exclusivitate pe zona si un termen de livrare,conditii care nu se respecta.
Aceasta care impiedica vanzarea marfii (de la prima comanda incepand se intarzie cu peste 30 zile fata de termenul de 30 ziel de la comanda).
Ideea e ca dorim sa returnam aceasta marfa la furnizor, cu care avem contract.
Ne intereseaza calea legala prin a forta un retur, avand in vedere ca o marfa neconforma calitativ ramane neconforma si dupa livrare,
la fiecare factura este anexat un contract de 1 pagina, nu exista un contract standard ante livrare.
In acest contract este prevazut doar ca s-a efectuat livrare marfii, valoarea factura si penalitatile .
Este legal acest tip de contract, avadn in vedere ca dansii sunt mari importatori si transporta cea mai fragila marfa existenta in piata, ca tipologie, dar chiar si asa substandard?