avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1646 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Poliţe de asigurare, reasigurare ... Asigurarile private de sanatate obligatorii
Discuție deschisă în Poliţe de asigurare, reasigurare şi probleme juridice conexe

Asigurarile private de sanatate obligatorii

Buna ziua!
Am vazut ca s-a mai discutat despre acest subiect in iunie 2009 pe acest forum. De asemenea, am gasit, tot pe internet, ca s-ar fi dat o lege de acest gen in august.
De aceea, va intreb acum, din moment ce am fost abordata de un reprezentant al unei firme de asigurari de sanatate obligatorii (AIG): este obligatorie asigurarea privata de sanatate cu 2%. Sunt studenta, nu lucrez, deci deocamdata nu platesc asigurare de sanatate la CAS. Din ianuarie 2011 voi fi medic rezident. Am inteles ca ar trebui sa-mi fac asigurarea privata de acum, deoarece la inceputul anului 2010 Statul ma va distribui automat la un furnizor de servicii in cazul in care nu aleg pana atunci.
Cel mai recent răspuns: Cristi_P , utilizator 16:47, 20 Noiembrie 2011
rozemary a scris:

s-a dat legea cu privire la as. private de sanatate ,au aparut in monitorul oficial nu mai ramane decat sa alegem unde vrem sa da procentul stabilit

V-am fi deosebit de recunoscatori daca ne-ati indica un nr./data de lege sau nr../data de Monitor Oficial.Noi nu ne descurcam (inca):confused:
salut , am gasit aici proiectul de lege : [ link extern ]

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Asigurarile de sanatate private devin obligatorii? ContSters156394 ContSters156394 Au fost implementate schimbari legislative privind contributia obligatorie la casa de asigurari de sanatate, incepand cu 2012? Diverse persoane cauta sa ... (vezi toată discuția)