Buna ziua! Am o firma mica, unde am instalat si un aparat POS pentru incasarea cu cardul. La fiecare incasare se emit doua bonuri,unul pentru firma,altul pentru client. Seara se transmite Settlement-ul, iar fiecare raport si bon le pun in plicuri pentru contabilitate, Contabila mea imi cere o suma fixa pentru servicii si suma de 1,50 pentru fiecare articol contabil ( Raport Z/factura primita/factura emisa). De luna trecuta observ ca mi se calculeaza un numar de articole pe factura finala de la contabilitate mult mai mare decat ce am avut eu pe luna aceea. Singura explicatie ar fi ca cei de la contabilitate imi calculeaza si bonurile cu raporturile de la POS, Este corect? Avand in vedere faptul ca lunar duc un extras de cont dupa tot ce incasez prin aceasta metoda? Nu ar trebui doar arhivate pentru caz de orice? ESTE OBLIGATORIU SAU OPTIONAL? Va multumesc frumos pentru atentie!
Rugaminte
gabrielabaran
rog si eu pe cineva avizat sa ma lumineze intr-o problema,din fericire nu sunt contabil:P,sunt inginer:D,dar m-au pus sa le fac contabilitatea primara,acum ... (vezi toată discuția)